Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....

Jeg spør dere om litt råd jeg...

Det har seg slik at vi har bestemt oss for Emilia Sofie, men i det siste har jeg vært så usikker på om jeg ikke vil ha noe annet der istedenfor Sofie...

Hva synes dere om Emilia Sofie? Og har dere noen andre forslag til hva jeg kan ha som mellomnavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emilia Sofie er fint!

Ellers liker jeg bedre:

Emilia Maria

Emilia Agathe

Emilia Mathea

Emilia Oline

Emilia Susanne

Emilia Amanda

Emilia Leona

Emilia Olea

Emilia Marikken

Emilia Pauline

Likte du noen?

Emilia Sofie er uansett kjemepfint!

klem!

Skrevet

Jeg har selv tenkt på Emilia Agathe, det synes jeg er kjempe fint selv!! Men er litt usikker da... Men skal tenke ennå litt mer på det:)

Skrevet

Synes Emilia var veldig tungt, og enda tyngre med dobbeltnavn... Men skal dere først ha to navn, var Emilia Sofie ok det! ;)

Skrevet

Jeg ville holdt på Emilia Sofie, det klinger best av dine forslag!

Ellers hmm...Emilia Johanne , Emilia Linnea...

Synes Emilia Sofia er penest

Skrevet

Hm..syns nå egentlig at Emilia er langt nok i seg selv jeg da,men så er jeg heller ingen tilhenger av dobbelt navn..men det er jo smak og behag!

Hvis du vil ha Emilia først syns jeg det blir litt tungt hvis neste navn begynner på A...

Syns Emilia Sofie er fint!

Kommer ikke på noen forslag akurat nå jeg!

Skrevet

Ja, Emilia er ganske tungt og står derfor kanskje best alene... Men nå har det seg slik at jeg liker dobbeltnavn og:) Men den største grunnen til at vi skal gi dobbeltnavn er fordi Emilia er oppkalling....

Emilia er oppkalling etter 3 forskjellige, der 2 av dem heter noe veldig likt, og den siste faktisk heter Emilia... Og derfor vil jeg ha et navn til for å gjøre det litt mer eget:)

Skrevet

Emilia Sofie klinger fint sammen, men jeg må inntrømme at jeg er en smule lei Sofie som mellomnavn...

Hva med Emilia Tomine eller Emilia Matilde?

Skrevet

Sier som hun overfor meg, Emilia Tomine klinget mye bedre i mine ører. Syens de andre forslagene blir for tunge. Synes også det blir litt vel sukkersøtt.

Men skal du velge mellom Emilia Sofie og Emilia Agahte synes jeg Emilia Sofie, selv om jeg ikke liker noen av dem desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...