Maja☆ Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 Er det noen av dere som har blitt plaga med kviser i ansiktet og brystet etter at dere ble gravide? Har ikke vært plaget med kviser siden jeg var 14år og nå får jeg store plummekviser som aldri forsvinner. Har dem i flere uker og det hjelper ikke å rense huden heller. Eller er det bare jeg som har dette problemet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Du er ikke alene, jeg har også fått noen kviser. Tror dette er ganske normalt i fobindelse med hormonendringene som medfølger en graviditet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Litt kviser har jeg alltid hatt, men når jeg er gravid får jeg en god del i øvre del av pannen. Men forrige gang ga det seg da jeg begynte på 2 trimester og huden var kjempefin resten av sv.skapet. Håper på det samme denne gangen og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå