Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #1 Del Skrevet 11. juni 2006 det er jeg som skrev innlegg tidligere om at det ikke e så lett å bryte ut av et forhold. nå har mannen min pakket bagen og reist-og jeg føler meg helt tom!! jeg vil så gjerne at vi skal ha det bra sammen, det vet jeg han også vil. jeg vil så gjerne prate sammen om det som er vanskelig, men han vil ikke. og egentlig er det kanskje ikke noen vits i det heller. vi har pratet og pratet og vi vet hvordan vi vil ha det, men det har skjedd for mye vanskelig i tiden vi har vært sammen at vi kan kanskje ikke gå videre sammen. vi har kjørt oss helt fast! men kanskje det kan komme noe godt ut av at vi er hver for oss? men jeg er litt redd også. for et halvt år siden reiste jeg fra han etter en krangel. trengte bare litt tid for meg selv. da drakk han seg drita og kjørte 12 mil i fylla. var til fare for både seg selv og andre. han var helt rolig da han dro, men jeg blir redd likevel. vil ikke det skal skje han noe!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5321473-da-har-han-pakket-og-reist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Så fælt dette må være :-( Det kan ikke være noe morro for noen av dere at det skal være slik! Jeg føler med deg (dere) i denne situasjonen :-( Men får å kanskje komme med noen oppmuntrende ord; jeg har en venninne og hun og mannen kjørte seg helt fast, han pakket bagen og reiste derfra. Da hadde de snakket lenge og vel om det, og han trengte tid for seg selv. De hadde bare en liten 'pause' fra hverandre, og de er fremdeles kjærester den dag i dag, men ikke samboende igjen enda da.. De feirer bursdager og høytider sammen, og med tid og stunder har de planer om å flytte sammen igjen, men de har det veldig fint hver for seg også nå, og det hjalp godt på forholdet deres. Så fatt mot, tørk tårene og så skal jeg krysse fingrene for at dere finner utav det igjen :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5321473-da-har-han-pakket-og-reist/#findComment-5321504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå