Gå til innhold

Mai: Søvn på baby 1 mnd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter litt med å få babyen min på 1 mnd til å sove på natten. På dagen er det ingen problem, da sover han både i senga og i vogna og korga på stua men med en gang det blir natt så nekter han å sove. Han kan sove etter et par tre timer på magen min, men med en gang e prøver å flytte han over i sengen sin våkner han... Noen som har forslag til hvordan jeg kan prøve å snu døgnet hans???? Begynner å bli litt desperat etter søvn på natten nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min sover også godt på dagen men sover stort sett godt om natten også.men dersom jeg legger han over i sin seng når han er ferdig å spise våkner han.så stort sett ligger han i sengen med meg om natten. har fått han til å sove i sin seng en gang ved å ha en varmeflasek i sengen hans slik at han ikke blir lagt oppi en kald seng etter amming.

ammer du eller gir du flaske? vekker du ham for å gi mat på dagen eller sover han til han våkner?

min blir vekket senest 8 hver morgen for jeg har en annen gutt som skal i barnehagen hver dag så det er fast matetid. så er jo mulig at du kanskje kan prøve å få inn faste mat tider?

er mye som spiller inn så er vanskelig å tenke ut noen råd.men kanskje du kan fortelle litt om hvordan dagene forløper seg.har dere noen faste rutiner eller er det noe nytt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...