Gå til innhold

September: ang å ligge på siden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt å legge seg på siden.. er det skummelt med tanke på krybbedød?

Ho får ikke tippet over på magen, siden ho ligger inntil sengekanten.. med hodet bakover.. ser ikke videre godt ut men, sover godt gjør ho hvertfall =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik ligger min som regel også. Noen ganger på maven. Så lenge de klarer å snu seg selv begge veier kan de sove akkurat slik de vil.

Skrevet

Ask har vridd seg over på sida frå han var 3-4 mnd gamal, og har alltid fått lov å ligge sånn. Eg passar berre på å dytte dyna litt inntil magen hans sånn at han ikkje kan tippe over på magen ved eit uhell. No er han for øvrig så stor at han rullar over i søvne rett som det er, men våknar å begynner å hyle når det skjer.

Kan du forresten fatte kvifor dei vil bøye hovudet/nakken sånn bakover? Det ser definitivt ikkje godt ut nei, men Ask gjer det kvar einaste kveld...

Eg går ut ifrå at jenta di klarar å snu seg frå mage til rygg dersom ho skulle tippe over, så då er det berre å la ho ligge. Ein kan jo ikkje drive å snu ungane tilbake til ryggleie til dei er klare til å flytte ut heller :o)

Skrevet

Ja, ho greier å rulle ;) men ligger ganske så tett oppi sengekanten, så ho vipper ikke over på magen :)

ho og, sover best med hodet bakover..hver natt og på dagblundene sine =)

Skrevet

Tim sover akkurat likt. Ligger i banan i senga. Men vipper ikke over på mage når han sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...