Gå til innhold

April: Å,nei!!! LUS!!!!!!!!

**synne**

Anbefalte innlegg

Niesa mi har fått LUS!! Og selvfølgelig når vi var på besøk... Så nå må jo ALT vaskes og fryses, og hele bunten må desinfiseres... Det er jo ikke noe apotek her i ødelandet..heldigvis kom min far seg av gårde med den ENE båten som går til Bergen om søndagen så han rekker akkurat å nå apoteket før båten går tilbake. Fy for et STYR!!! Så ekkelt! Var ikke så vanskelig å se de når vi først forsto hva det var.. Hodebunnen var DEKKET av store og små kravlende dyr... USJ!! Stakkar lita! Snuppa har heldigvis ikke fått de enda. (Har så lite hår at det vil syns ganske fort..) Men meg derimot.. må sove med den stinkende giften i natt... blæh! Håper dere slipper dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, må bare si dette her kjapt før jeg logger av.. Man skal IKKE ta luse kur hvis du ikke har lus!!! Det er veldig viktig, hvis ikke blr lusa resistente.. (det er iallfall det vi fikk beskjed om når sønnen min hadde det i fjor)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også hørt, skorpion-75. Lusekur er lusekur, ikke lusevaksine.

Uansett: Usj og fysj, ekle greier! Kjenner det begynner å klø i hodebunnen bare jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vet at man ikke skal ta kuren hvis man ikke har konstatert lus... :) Men takk for advarselen! Kanskje andre som ikke visste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...