Gå til innhold

kan jeg ha mens og likevel väre gravid???

Anbefalte innlegg

Jeg var ganske sent ute med mensen og tok flere tester men de viste neg!

Også fikk jeg brun/blodaktig utflod på papiret når jeg gikk på toalettet (litt på bindet også innimellom), jeg tenkte at det var mensen men den kom aldri slik den pleier! Jeg bruker å blö ganske kraftig de förste 2 dagene og på dag 5 så er mensen ferdig..

Men denne "mensen" har värt veldig rar, bare brunt/litt blodaktig utflod, som jeg har NIENDE dagen på rad idag..så dette er absolutt ikke mens..

Men jeg har sterke menssmerter og krampeaktige smerter nederst i magen til tider..kvalm, og litt uvel...vondt i korsryggen når jeg får de kraftige menssmertene.. Og menssmerter ved VANLIG mens får jeg noen dager för men etter at de verste blödningene har gitt seg 3 dagen så forsvinner de også..men nå har jeg hatt dem i 9 dager...

Jeg begynner å bli bekymret... :(

Fortsetter under...

Hmm.. kan høres ut som om du er gravid... jeg fikk mensen når jeg var gravid.. men jeg visste ikke at jeg var gravid for å si det sånn... også fikk jeg stikkende smerter på venstre side i underlivet, så jeg gikk til legen.. da fikk jeg vite at jeg var 7 uker på vei(som jeg igjen mista i uke 9)... vent noen dager til også tar du en test til uka.. det hadde jeg gjort. Det er håp :)

Håper dette hjalp littigrann :) Masse lykke til :)

Jeg er litt mistenksom for mensen min har aldri värt sånn..

Liker heller ikke det blodet som kommer innimellom blandet med utfloden spes hvis jeg har värt veldig fysisk aktiv ..

Pratet med legen min på tlf på fredagen hun mente at siden testen var neg at det var bare gammel mens som var på vei ut...

hmm...Jeg prövde å forklare at det var noe som ikke stemte men der var det ingen som hörte på : @

Blir sååååå irritert!! Også har jeg så j... ekkel smak i munnen den siste ti den..äsjjjjj....

høres ut som du kan være gravid ja! Er det den metallsmaken/blodsmaken du kjenner? Den har jeg fått tidlig begge gangene jeg har vært gravid (ce en uke før jeg forventet mens) Er det lenge siden du tok en test? kroppen kan begynne å produsere hcg sent.. Hvis du fortsatt er bekymret ville jeg ringt legen en gang til og spurt om han kunne tatt en blodprøve for å se.. men ta et til test dersom det er en stund siden!

Annonse

Ikke godt å si om du er gravid. Jeg testet positivt to dager før IKM og har hatt litt spotting og blod siden da, men ikke i nærheten av en mens. Jeg er nå 4+5 og sjekket med en ny test i dag som ble positiv med en gang. Jeg tror du må stole på testene, men en ørliten sjanse for sen hcg produksjon. At menstruasjonen av og til er merkelig er normalt, men hvis det vedvarer synes jeg du skal kontakte lege. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...