Gå til innhold

Stikkingene i magen...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 + 6 i dag, og lurer bare på når stikkingene i livmoren gir seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hos meg stikker det enda, særlig når jeg reiser meg.... så smør deg med tålmodighet:=)

 

synes forresten historien din er så utrolig herlig, fulgt med se... tenk at det gikk så fint,,,, å nå er du jo så langt at det begynner å kjennes trygt også...

 

lykke til videre iselin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig at det gikk så bra. En skikkelig fighter inni her...:)

Ja, jeg slapper av ganske bra nå, og regner med at nå er det min tur...

Hvorfor jeg lurte på det med stikkingen er for at jeg føler det ikke stikker like mye i livmoren, men jeg har fotsatt ømme pupper da, så jeg regner med at alt er ok. :)

Men noen ganger så slår det meg, at tenk om ikke alt er bra... Så den lille for snart en uke siden, og da var jo alt bra. Blitt 3.20 cm og greier...så det er jo ingenting som sier at noe er galt nå med...

De tankene kommer fordet, men da prøver jeg bare å slå de bort...

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikkingene mine har gitt seg nå - er like langt på vei som deg. Dvs jeg slår deg med EN dag, hehehe.... er 11+0 idag :D

 

Er så spent på hvordan det går videre med deg (og meg), gleder meg til fortsettelsen :)

 

klem fra meg og knøttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er bra, for da er sikkert alt normalt...Det stikker litt sånn innemellom, men ikke på langt nær så mye som før..:) Men hvorfor slutter det å stikke egentlig? Er livmora stor nok, eller vokser den uten at vi kjenner det?

 

Ja, ka.ping...en uke igjen her inne på 1.tri for oss nå.... Tror du jeg er klar for å gå et skritt videre!!!!! JUHU!!! :) Vi er over fare perioden nå, er vi ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror stikkinga blir mindre merkbar fordi det er "verst" i starten av strekkinga. Men dette er bare min teori altså :) Du kan jo tenke deg selv, starten aav en treningsperiode er man kanskje litt mer støl enn når man har fått satt igang for orntlig. Ferdigvokst er den nemlig IKKE - husk at livmora skal gå fra ca tommelfingerstørrelse til basketball på noen mnd! Nå er den vel omtrent som et strutse-egg tror jeg. Eller noe sånt :)

 

ps: vi er nok over fareperioden nå ja :D jeg satser i hvert flal på det! Bare en uke igjen nå så hopper vi til 2.tri!!! Hurra for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du henger deg nok veldig opp i alt vettu, fra stikking til ømme pupper, som er helt naturlig..... å særlig etter det du har opplevd...

 

men ikke bli redd når puppa ikke er ømme lenger heller, skjer nok snart,, hos meg forsvant det over nattan..

 

ang stikking er det sikkert opp og ned det også,,,, er jo masse som strekkes og vokser der inne.... noen stikker det masse hos, andre ikke....

 

alt er nok bare bra se....

 

jeg er 32 uker på vei jeg nå.... så det går unna:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...