Mamman til Sofie 180207 Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Så lenge fikk jeg være i paradis.... RD 17 i dag og det kommer friskt blod... ikke veldig mye enda, men himmel... skal man aldri få roen i kroppen... Sexet litt i natt - så håper, håper, håper at det har sprukket noen blodkar, men søndagen blir ikke akkurat avslappende.... Siden HCG'en steg så fint fra fredag til lørdag var dette mildt sagt overraskende... men det er ikke noen tvil...
Lillemor ♫ Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Neeeeiiiiiii.................skal vi aldri få fred fra den ondskapsfulle tanta???????????????? Er du sikker??????? Så frusterende. Uff og shit og f... i h...... Noen sprukne blodkar, festeblødninger, det er ikke unormalt at det kommer blødninger så tidlig i sv skapet. Alt annet tyder jo på at du er gravid. Positiv test.....stigende hcg.......... Skjønner godt din frustrasjon. Klemmis :-)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2006 Sexet litt i natt, så prøver å legge skylden på det enn så lenge... ikke tvil om at det kommer blod, men ikke mer enn at papiret blir rødt enn så lenge.... Gravid er jeg... er jo ingen tvil om det, men så var det aborter da... sist gang mistet vi jo litt en ukes tid senere, men da merket jeg det ved at strekkene i livmoren forsvant - så fikk vi bekreftet det ved at HCG'en ikke hadde steget... først en uke senere kom blødningen... Derfor forventet jeg absolutt ikke blod nå, siden vi vet at det var normal stigning på HCG'en fra fredag til lørdag... Ingen smerter i går heller... Kan en abortblødning komme så raskt mon tro?? På et eller annet tidspunkt må den jo liksom komme også... Mitt hode prøver alt det kan å gi sexen skylden... men pleier ikke å blø av det da... HUff.. ble litt detaljer det her...
Lillemor ♫ Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Det e sikkert ingenting. Får håpe det. Krysse fingrene for at det e heilt normale blødninger du har fått. Og at jaffal ett av de to eggene har det bra. Prøv å ikke bekymre deg for mye idag. Nyt heller den fine dagen. Kos deg i hagen idag og nyt det faktum at du er gravid. xxxxxx :-)
nici Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 Skjønner godt at du blir litt nervøs, men hvis det er noen trøst så har flere av veninnene mine hatt småblødninger i første del av svangerskapet, og alle har født friske, fine smårollinger:-) Krysser fingrene mine for deg. Tenk, hvis jeg og er gravid er vi faktisk så godt som like langt (eller kort) i svangerskapet!! Stor klæm
Ann-ch. Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Nei nei nei. Det er ikke sånn det skal være. Det er sikkert ikke noe farlig. Vanlig med litt blødninger i starten. Og helt vanlig så lenge dere har hatt sex. Du får holde deg unna sex en stund så skal du se det går bra. Prøv å slapp av og ikke ta sorgene på forskudd. Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå