Gå til innhold

Noen som vil klage sammen med meg?

Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅHHHHH!!!!! Nå er jeg drittt lei... Av absolutt alt! Mannfolk er noen siklende grusomme ekle vesen som bare tenker med feil hode, folk som har fest i helga eller bare har venner på besøk er noen store duster! Spesielt hvis de ikke sitter alene å ser på TandeP på en lørdag, gjør ikke folk det kan de bare gå å legge seg, vil ikke vite at de eksisterer engang!

Hvorfor i helsikke er mitt liv blitt et så j***a kaos? Åhh... Vil ikke mer, vil ha et normalt liv med vennene mine i nærheten og en god mann. Men nei, jeg sitter fastlåst her på denne drittplassen fordi jeg kan jo ikke flytte når barnefar bor her. Gutten min må jo få samvær med faren sin stakkar... Skulle bare ønske det fantes noen andre folk i nærheten som var i samme situasjon (noe det sikkert er men som jeg ikke får kontakt med siden jeg er hjemmeværende). Er det virkelig meningen at jeg skal vente med å bli kjent med noen helt til det blir noe barselgruppe om 6 mnd ? Da kommer jeg til å bli gal!!!!!

Æsj, dette ble et eneste stort klageinlegg, og gjett om det var godt å få det ut! Livet skal f*n ikke være enkelt på en liten plass der man ikke kjenner noen og med baby i magen som sparker som bare det men ingen som kan smile med meg eller kjenne han sparker. Jeg begynner å angre på hele greia, vil ikke ha noe som holder meg igjen her, jeg vil bare flytte vekk herfra... Men nei det går ikke. Skulle nesten ønske han bare stakk og ikke ville hatt noe kontakt så kunne jeg dratt på dagen! Uff... vil ikke tenke sånn heller, burde jo være glad for at han vil ha kontakt med ungen sin.

Nei, send meg en håndfull gode venner og gjerne en snill mann så skal jeg smile... gjerne en røyk også, (gått to døgn uten røyk nå, hurra!) er veldig røyksugen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia.

det e ikke lett nei.

kor bor du hen?

Skrevet

Jeg bor i grimstad.... enn du?

Skrevet

Men nei, jeg sitter fastlåst her på denne drittplassen fordi jeg kan jo ikke flytte når barnefar bor her. Gutten min må jo få samvær med faren sin stakkar..

Du har jo rett og flytte ka tid du vil når du vil, Det er opp til faren og bestemme om an vil ha samvær. Men uansett om an vil ha kontakt så bestemme jo ikke an øve ditt liv, ADLRI! om du vil flytte og få deg noen nye venner og mann, så flytt då vel, an kan ikke nekte deg, kan nekte deg og dra fra norge ja, men ikke noe annet ellers.

Altså faren til trollungen min her sko plutslig flytte til stavanger, gjor meg absolut ingenting egentlig, vil ikke ha an i mitt liv, men så fikk eg beskjed av advoktaen, om an flytte så måtte EG betale halvparten av reisen. Altså det er nå an som har flytte ikke meg. Men ska love deg en ting, eg vil aldri i mitt liv betale for at den største idiot i verden sko få reise opp å hente henne.

Kor va det du bodde hen? msn'en min er [email protected]

ta kontakt så kan du få klage mer til meg ;P

Skrevet

Hei, han kan ikke nekte meg å flytte verken innen norge eller til utlandet, men jeg vil at sønnen min skal ha kontakt med faren sin. Er bare ikke så enkelt å flytte avgårde, jeg får bare dårlig samvittighet da. Jeg vet at hvis jeg bare holder ut en stund til så blir jeg jo kjent med flere på barselgruppe og sånne ting men akkurat nå er det vanskelig... Får noen dager der jeg er bare drittlei og ikke vet om jeg holder ut, det går som regel over igjen til neste dag :) Har lagt deg til på msn jeg, hadde vært koselig å snakket med andre i samme situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...