Gå til innhold

August: jobber dere fremdeles?


babymaker skal ha en jente til

Anbefalte innlegg

hvor mange her inne jobber fremdeles?

 

Jeg har jobbet 80% hele veien og har ikke vært borte en dag fra jobb! føler meg ganske fornøyd med det jeg :)

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

jeg ble 100% s.m forrige fredag. da sa det stopp for min del. hadde jobbet 50% de siste mnd. men har en ganske tung jobb da, siden jeg jobber i helsevesenet. Hva jobber du med da? syns det står respekt av dere som greier å jobbe såpass mye! er egentlig litt nedverdigende å s.m seg for meg.. men hadde ikke noe valg nå da:( men nå skal jeg nyte sommeren og vente på babyen. har ikke begynt å handle inn noe til den lille heller enda. beg når skattepengene kommer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal du ikke føle nedverdigende! jeg hadde nok gjort det samme.. men jeg var sykemeldt en god stund før jeg ble gravid og måtte derfor for å opparb. meg perminsjons penger jobbe 6 mnd. jeg jobber i barnehage og det har vært utrolig tungt. Jeg har presset meg til det ytterste for å klare å opparb.meg perm penger mens jeg går hjemme etter babyen har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er vel en god del løfting av barn også da..det er jo flott at du har greid å jobbe hele veien frem til nå da, når du var s.m før svangerskapet:) men måtte du du egentlig det da? permisjonspengene får du vel opparbeidet av s.m-penger også ? tenker du på å s.m deg nå da eller? jeg presset meg også til det ytterste i lang tid. ser i ettertid at det ikke har vært noe lurt i mitt tilfelle ihvertfall. men litt sta også da.. alle andre så jo at jeg burde s.m meg. har hatt veldig redusert kapasitet, og hatt mye plager. til vanlig er jo jeg alltid i 140 på jobb, men ikke nå nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble nakke operert for ett år siden og var sykemeldt etter det.. så jeg hadde gått over det året man får sykepenger.. altså jeg har ikke kunnet sykemld meg med "lønn" gikk litt på rehab. penger før jeg begynte å trappe opp i jobb (rehab gir ikke grunnlag for perm penger..) så jeg var nødt til å jobbe 6 mnd for å opparb. meg sykepenger og også perm penger.. system er system hehe. det har gått greit men har en dårlig kropp fra før så det er tungt pga det også.. vi hadde en uke ute i skogen her for ett par uker siden feks. og det tror jeg er den verste uka jeg har jobbet.. ingen steder og hvile seg i pausa en gang.. på vei hjem til barnehagen igjen var det like før jeg kastet opp flere ganger.. nå er utfordringen å gå ute på asfalten 5-6 timer om dagen sammen med ungene.. spes. med tendens til BL.. er ikke så godt og bøye seg lenger heller.. og alle vet vell hvordan det ser ut på gulvet/bakken rundt der barna er.. hehe nei godt det snart er ferie og perm!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, da skjønner jeg at du må opparbeide deg perm-penger ja. du får ha masse lykke til videre, og kos deg i ferien og tiden fremover med baby:) ser jeg også virkelig frem til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært s.m. 50% siden jul pga epilepsi. Har fungert helt topp. Går ut i ferie om 1 1/2 uke og så begynner permisjonen :) Greit å slutte å jobbe litt før de 3 ukene siste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 60%. Ble sykemeldt pga slitenhetssyndrom etter cellegift behandling og oppå det hele fikk jeg vanvittig trøtthet i svangerskapet. var ikke særlig glad da legen sykemeldte meg men hun var sta og ga seg ikke! Men kjenner jo selvfølgelig på kroppen at den har trengt disse fridagene. Lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet 100% hele svangerskapet, med unntak av et par uker helt i starten. Jeg velger å ta ut mine 3 resterende ferieuker rett før permisjon og det betyr at jeg bare har 2 uker igjen på jobb før fødselen. Ser frem imot et annerledes år, men er redd 6 uker venting i sommervarmen kan bli en tålmodighetstest.

Noen aktivitets tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også, men har en veldig rolig jobb, faktisk så rolig at jeg sitter på rompa det meste av dagen hehe Har 3 uker igjen så er det ferie og så er det ut i permisjon. Gleder meg jeg også, ikke bare til gullet kommer men til i det hele tatt et annerledes år! =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute i praksis til nå (nesten 100%), og til helga begynner jeg å ta endel skift på sykehjemmet hvor jeg pleier å jobbe ekstra. Jobber så lenge jeg orker/greier.. men har tenkt å ta det med ro de siste ukene før termin. Er ingen som takker meg dersom jeg sliter meg ut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet 100% frem til nå, men nå er det ferie frem til permisjonen begynner. Deilig å bare slappe av kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...