Gå til innhold

Åh, blir så irritert...!!!

Anbefalte innlegg

Disse mannfolka... kan de ikke bare holde seg hjemme....

Er så frustrert, Sambo er ute på byen nå... var det i går også... samt helga før det og helga før det.....

Er meg som gjør det, jeg bare maser visstnok. Men jeg føler jeg MÅ mase litt... vi har tross alt en datter på 1.5 år fra før, og jeg sliter med nyreplager og bekkenløsning... Har mest lyst å skrike høyt å legge meg ned og ligge der noen dager, men nei da. Han jobber 100% + hjemme, og mener at siden jeg er sykemeldt har jeg god tid til å være god mamma for datteren vår. Har ikke b.hage, fordi denne graviditeten ikke var planlagt og vi hadde en dagmamma som fungerte bra. Men nå har hun funnet en annen jobb og her står jeg....eller sitter, for å gå er tortur... Dette er ikke det beste for en 1.5 åring.... syns hun fortjener en mamma som kan være med å leke og gå ut en tur... Men når jeg foreslår at han kan ta henne med på lekeplassen, så svarer han: "Nei, vennen, du vet jeg må være tilgjengelig om noe skjer på jobben..." Å han sier han fortjener å gå ut...... AAAAAAArrrgh!!!!

Jaja.... kanskje jeg overreagerer....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5320023-%C3%A5h-blir-s%C3%A5-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

må si jeg synes han er ganske så egoistisk...

d kan gå an å ofre litt tid til deg og deres datter også da...

min sambo har nesten ikke vært noe ute i lløpet av svangerskapet,av den ekle grunn at han synes d er kjedli å gå ut uten meg...:) jeg også sliter med bekkenløsning,så han vil være hjemme og pleie sin gravide kvinne...han vil være en del av graviditeten og d blir han da:)

Synes du skal be HAN om å være en god far jeg..og en god mann og begynne å tenke litt på dere og ikke bare seg selv:)

klem fra meg;)

festelig hun dama som svarte deg først her.. å jeg har en sånn grei mann... det hjelper mye når du sliter med å få din til å skjønne..Jeg syns i alle fall at du kan si at hvis han tar 1,5 åringen med seg på lekeplassen så er jo mobilen med..så da er han jo tilgjengelig. Prøv å få noen venner eller en ny dagmamma til å passe litt..slik at du får hvilt deg.. vet at finnes - barnevakter- stort sett jenter i tenårene- som har gått på kurs for å bli barnevakter.. i noen kommuner..i alle fall er det slik her i oslo.. en må betale 50 kr timen eller noe sånt tror jeg...og så kan de være hjemme mens du f. eks får sovet litt.. Vet hvordan det er med bekkenløsning..for det har jeg også.. og ikke barnehageplass....oslo you know... politikerne lover og lyger.... jeg syns ikke du er urimelig som vil ha avlastning og han kan prøve å forstå...og greit nok med litt pub etc..men det må begrense seg når kjerringa er så redusert som en graviditet med bekkenløsning gjør henne..og uten barnehage blir det tungt.. fri til alle du kjenner om de kan hjelpe deg ..bare litt..- Stå på!! Klem fra Meg..

Jeg er enig i at du har rett til å klage! Å være sykemeldt betyr jo at man skal "hente seg inn" og bli bedre- det kan du umulig gjøre med en

1,5 åring rundt deg i tillegg til en mann som ikke engang på fritiden

stiller opp.

Har du annen familie/ venner som kan hjelpe til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...