Gå til innhold

Uff, nå syntes jeg ikke synd på folk som går over tiden....

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe gøy, det veit jeg, for har selv gått over med ett av barna mine.

Men jeg fikk akkurat meld av venninna mi, som fortalte at hun ligger på sykehuset, og lekker ganske mye fostervann.... og hun har ikke termin før uti sept.

Uff,jeg sitter med hjertet i halsen og tårer i øynene jeg...

Krysser fingrene for at alt går bra og at det blir lenge til h*n kommer ut.

Derfor syntes jeg ikke synd på overtids-jenter.

Bedre å gå over enn å få så lenge før.

Fortsetter under...

Så lenge det går bra med babyen er det samme om det blir før eller etter. (Er jo en del som får store komplikasjoner pga overtid også.)

September er lenge til, men dette kan jo gå bra. Krysser alt jeg kan for venninna di!

hei! Dette er vel ikke helt fakta, det er jo ikke d samme om man får før eller etter. Etter er jo selvfølgelig mye bedre da babyen er klar for å komme ut. Det er jo MYE bedre for både mor og barn både fysiskt og psykisk at babyen kommer til verden når den er klar og ikke før tiden. Alt fra 37 - 42 uker regnes jo som normalt. Men å føde når man er i uke 25 istedet for 42, da tror jeg at jeg hadde foretrukket den 42 ukers lange perioden jeg altså.. Og større komplikasjoner er det nok om man føder (veldig) lenge før, enn 2 uker etter. Fordi da blir man normalt sett igangsatt. Men ja, det kan gå bra med babyen fordi. Selvfølgelig. Krysser fingrene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...