Gå til innhold

April: Bruker aprilbarna kosedyr når de skal sove?

Rasko

Anbefalte innlegg

Lillegutt liker veldig godt å ha en bamse i armkroken når han skal sove. Han har flere kosedyr, men har lagt sin elsk til storesøsters Ole Brumm. Storesøster sov med den samme bamsen i armkroken til hun var nesten 3 år, så den er nok ekstra god å sove med. Kanskje jeg skulle prøve den selv i kveld, for jeg er så våken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storm har en liten hund som han sover med. Når han blir trøtt henter han den og smokken, så vet vi han er klar :)

Hvor ofte vasker du bamsen? Jeg har ikke vasket hunden ennå, tror han synes den lukter koselig. Har vasket noen av de andre(fordi han kastet op på dem...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i koseklut. Han bruker de derre flanellsbleiene som vi kjøpte inn som gulpekluter. Så helt siden han var liten har han ligget med den halvveis over ansiktet når han skulle sove. Nå er de blitt faste følgesvenner, og kosekluten er med de fleste steder. Heldigvis har jeg tolv av dem, så jeg vasker dem etterhvert. (Nesten daglig faktisk, for se for deg en hvit flanellsklut etter en dag på stranden, eller etter å ha slept langs veien, eller etter et yoghurtmåltid f.eks...)

Men i sengen må det alltid være en, han vil ikke sove uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt noen bamser opp i senga hennes, men hun har ikke kost så veldig med dem, så jeg tenkte at de var overflødig. Plutselig en kveld skulle hun ikke sove før hun fikk den ene bamsen oppi sengen igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei ingen kosedyr her.. De havner utenfor sengen med en gang.. Men hun bruker himmelen på sengen hun da.. River den ned hver gang hun skal legge seg, så nå har jeg sluttet å henge den opp igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matilde har hatt en liten bamse fra IKEA i senga fra hun kom hjem fra sykehuset, og de første mnd'ene var det ikke mye kos på dem. Men etter 3-4mnd var hun avhengig og nå ligger den oppi hver kveld. Har puttet oppi en kanin også, bare sånn at hun har i alle fall èn mens en er på vask. Lest at det er anbefalt å vaske dem i alle fall 4 ganger i året, men det har visst bare blitt 2 på oss så langt *sukk*

I vogna har hun en egen bamse; en liten hund fra H&M, og den kjøpte vi ny 3-4 ganger i høst da hun hadde dilla på å kaste den ut av vogna og vi ikke oppdaga det før det var for sent, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei Antonio har ingenting og vil ikke ha noe heller.

Har prøvd ganske mye, men det blir bare liggende å samle støv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et par bamser og en sau + en frosk og en kanin i senga hans, men han slåss for det meste med de kosedyrene. Den ene bamsen og sauen får litt mer positiv "oppmerksomhet" -susselyder...

Etter at han begynte å turne rundt i senga si, har han gjerne brukt frosken som sovepute; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset liker vi ikke kosebamser. det er bare snutte filten som gjelder og uten den stopper hele verden opp hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...