Gå til innhold

:-( hva er oddsen for å få enda en unge med mageproblemer og null nattesøvn,, :-(????

Anbefalte innlegg

Det skal IKKE kunne gå, men det gjør det tydeligvis,, for denne ungen kaver så vanvittig heeeeele tiden med luft og bæsj, og det hjelper ikke at han får ut noe innimellom heller,

Hvordan kanen liten baby på 4 uker ha så vanvittig mye luft som skal ut heeeele tiden????

Et lite hjertesukk bare.....................

Fortsetter under...

uff.. føler med deg. Hadde det sånn i ca de fire første ukene og det er SLITSOMT! Her gikk det i minifom, ammete og fenikkelte.. Og løfting av føtter, stryking på rygg, mage mot solen og omvent osv... Men heldigvis så går det over.

Kansje en trøsteklem hjelper? Sender deg en stor en...

:-)

Oddsen er der ihvertfall.. Jeg har fått tre barn og alle har hatt magevondt. Men med sistemann, var jeg mere obs på hva det kunne være og de har melkeallergi alle sammen.. Så med en gang han fikk vondt begynnte jeg med soyamelk..

Trøsteklem til deg:)

...eller at nummer 6 skulle bli den aller 1.ungen som fikk kolikk!

Hadde en veldig vaaken baby 1.gang jeg ble mor, saa kom sovedukka mi neste gang. Gaatt veldig opp og ned mht vaaknhet og skriking, men han siste min er min aller stoerste lille skrikerunge.

=) Og jeg elsker han over alle stoevleskafter !

Haaper babyen din blir bedre etterhvert som magen venner seg til aa vaere utenfor.

PS: drikker du brus? Eller er det noe du spiser? Litt av et puslespill aa finne ut hvorfor de gjoer det de gjoer.

Ugh.... Må si jeg har lurt på det samme selv HI..... Gutten min hadde kolikk og skrek og skrek i tre mnd i tillegg til store problemer med luft og bæsjing. Var så fortvilende der og da, men heldigvis har det gått seg til:) Og jammen elsker jeg han over alt i hele verden:) Men frister ikke akkurat med en runde til... Enda ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...