Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi trenger av og til barnepass i helgene til vår sønn på snart 2 år. Kan være snakk om kvelder/overnatting. Du bør være leken å ha erfaring og væreg i villig til å stille opp på kort varsel. Du må også kunne tilby vasketjenester. Ønsker å ha en fast vaskehjelp ca en gang i uken.

Legg igjen e-postadresse her, så tar jeg kontakt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5319644-barnepass-vaskehjelp-%C3%B8nskes-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!

Jag är en tjej på 20 år från Sverige, som är väldigt glad i barn och har stor erfarenhet från barnepass, har bla jobbat som dagmamma i över ett halvtår akkurat. Är en väldigt ryddig, social och flexibel tjej.

Jag hoppas att vi hörs snart!!

Mvh/ Karin

[email protected]

Heisann!

Jeg så innlegget ditt og dette her virket veldig intressant for meg ;)..

Jeg er meget intressert i å passe på gullet deres eller rengjøre hjemmet hos dere.

jeg er ei pliktoppfyllende, ryddig og ærlig person som både har referanser fra barnepass og vasking.

Min epost addresse er [email protected]..

Jeg håper jeg får høre i fra deg ;).......

vi snakkes

God dag,

jeg er blid jente på 23 år bosatt i Oslo. Er dyktig, ryddig og veldig glad i barn som jeg har erfaring med, fra noen måneder til ni år. Liker musikk, synger i et band her, og kan masse barnesanger som synget med barna jeg passet på. Jeg har utdannelse i pedagogikk, er utadvent og kreativ. Hvis du trenger hjelp imorgen og ringer meg idag - jeg gjerne hjelper deg med barnevakt og vaskehjelp. Referanser. Er ferdig med førstehjelpskurs.

e-mailen min er [email protected], ellers mobilen er 45007726

Vennlig hilsen Katja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...