Gjest Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 noen som har tadd med sine andre barn til ul? jeg har en stesønn på 12 år.. og jeg har ikke lyst å utelukke han fra dette.. har vært i livet hannes siden han var 3, og er like glad i han som om han var min egen. hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Regner med at det er ordinær UL du snakker om. Mange sykhus sier nei til barn der. Det er ikke noe serlig å ha med barn hvis det skal vise seg at det er noe galt med barnet. Da har man mer enn nok med seg selv. Tror 12 år er sån i grenseland aldersmessig. Ring sykhuset og spør. Kjedelig å bli avvist når man kommer i hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Når han er 12 år synes jeg han kan være med. Det er små barn de ikke ønsker der, fordi de ikke har noe utbytte av det og skjønner ikke hva som skjer. Der jeg skal føde sier de iallfall at de anbefaler å ikke ta med SMÅ barn, men det er kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus?? En 12-åring er jo stor nok til å ha utbytte av det vil jeg tro, så om han vil være med hadde jeg tatt han med! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #4 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg var med mamma på Ul da jef var 7 år, jeg synst det var utrolig spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #5 Del Skrevet 11. juni 2006 jeg skal ta privat ul. glemte å skrive det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 11. juni 2006 #6 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg var med mamma på UL da jeg var 6 år. Husker dette som om det var igår. Det var så stas å se lillebror i mammas mage husker jeg. Å legen lot meg høre hjerte hans. Så dette går bra. Ta han med deg du ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #7 Del Skrevet 11. juni 2006 tusen takk for mange svar. skal ringe å sjekke om det er ok, å ta han med.. så kan han kanskje sitte på venterommet til vi har sedd at alt er som det skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå