Gå til innhold

vekke en sovende baby???

Anbefalte innlegg

her tenker jeg jeg får mye "pepper" !!!!

etter min mening... dersom vi skal få til et forholdsvis normalt liv, må en jo vekke babyen sin i situasjoner som tilsier det??

Dersom man skal rekke en tannlege time, skal nå en buss, skal ut på tur i bil el vogn, etc. Dere skjønner hva jeg mener??

Men når det er mulighet for og la barnet sove til det våkner av seg selv, er jo det aboslutt det beste...

Hva gjør dere i det daglige??

jeg vekker babyen min ettersom det passer inn.... og vil bare si, vi har det utolig fint, både babyen min og jeg.. :-) alltid blid og glad

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5319369-vekke-en-sovende-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vekker kun Hamza om det er noe jeg må rekke og han allerede har sovet 2-3timer. Litt kjedelig om vi kommer i vogna og han skal gråte hele veien.

Han blir litt furt om han blir vekka og suger så dårlig, men er like blid etter mat da=)

Fra min baby var nyfødt måtte han vekkes for å spise, han hadde ikke vett til å våkne og kreve selv. Så jeg vekte hver 3 time, dette fortsatte vel i 2-3 mnd (ikke hvert måltid da). Nå vekker jeg han hvis vi skal noe, eller hvis det er noe spesielt. Det hender faktisk han sover når vi skal begynne med kveldsstell, da vekker jeg han, har på nattdrakt, får mat, så rett i seng og sovner..

Har aldri hatt problemer med søvnen til min lille jeg (bare at han sov for lenge i begynnelsen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...