Gå til innhold

Elastica og Nattinatt :-) Hei på u2 :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig testet positivt på el test i dag, wow... nå håper jeg inderlig at spira kommer snart.. :-) kan dere se noe? F: 30nov85

hvordan står det ellers til med dere ?

jeg har det fint og ser fram til ferie nå, drar til syden på sankthansaften.. skal bli godt og komme seg vekk litt :-)

stooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5319225-elastica-og-nattinatt-hei-p%C3%A5-u2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går så bra atte... jeg har endelig litt energi i dag igjen.. :-) kanskje du skulle lagt deg og sovet litt... fått slappa ordentlig av :-) er du allergisk for pollen? er mye pollen i lufta nå, får opp at du kan reagere litt på dette...

Annonse

Annonse

Hei igjen:-)

Jeg får frem forlovelse slutten av 2006/beg.av2007, men samtidig får jeg opp at han kanskje overrasker deg på en eller annen måte (positivt)

Får opp at det går fint med det nye huset men at det er litt slitsomt med det samme....

Jeg spør med det samme om du kan se noe graviditet på meg i år..?

Du vet hvordan det er å være babysyk he,he...

Stor klem

hei vennen :-)

beklager at jeg ikke har svart deg før, men her er svaret:

- Jeg får opp graviditet på deg før skolestart, og det er jo ikke lenge til

:-) føler litt ekstra me kortene så tror du slipper og vente så lenge :-)

Skal krysse fingrene for deg :-) også skal jeg si i fra så fort jeg vet noe om jeg er gravid eller ikke :-)

stooor klem

ÅÅÅÅ så spennende, det var gode nyheter for meg også hihi..

Håper vi har rett begge to:-)

Krysser fingrene for deg også vennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)

hei igjen vennen min :-)

jeg har et par ting til jeg lurer på... hvos du lurer på noe også må du bare skrike ut :-)

jeg lurte på åssen kjønn det blir hvis jeg er gravid nå?

og om jeg må gå lenge over ikm før testen viser positivt?

tusen takk igjen :-)

Hei snuppa:-)

Jeg får opp jente på deg og det ser ut som om du må vente en stund på positiv test... tror sånn ca. 1 uke over.

Ser du noe kjønn på meg? og lurer om du kan se noen plager i sv.skap..?

Snakkes senere kos deg i sola!!

Tenker på deg som må stå inne på varme kjøkken i sommervarmen:(

Klem

hei igjen :-)

jeg får opp gutt på deg, også den berøte kvalmen... huff.. får opp at du kommer til og ha litt vondt i ryggen etterhvert og at du er mye trøtt... men får opp at svangerskapet kommer til og gå fint :-)

ja... ikke lenge siden jeg kom fra jobb og der var det hel****** varmt i dag.... huff a meg... vil tippe rundt 40 grader...

stooor klem til deg fra meg!!!

40 grader !!! Huff -nå må du ikke svime av da......

Ja det du beskriver ang. svangerskap høres ut som forrige...

Hypersemesis , innleggelse, bekkenløsn. og hele pakka.. Men,men han var bare sååååååååååååå verdt det lille gullklumpen.

Hvis du har rett ang. gutt så blir det fjerde gutt -har 3 fra før +1 jente...altså nesten et fotball-lag hehe.

Ikke slit deg ut da vennen min -vi snakkes!

Stoooor klem xxx xxx xxx

hei på deg :-)

ville bare fortelle deg at jeg har merka mer symptomer nå i det siste... det begynte med stikking, og nå har jeg en merkelig tomhetsfølelse i nederste del av magen, samtidig som den delen er stein hard... pluss at brystvortene mine er veldig ømme...

var det sånn for deg også når du fant ut at du var gravid? har hatt lignene symtomer før, men ikke på denne måten liksom...

stooor klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...