Gå til innhold

Til Tryne_GRAVID


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

 

Hvordan er det med deg? Nå skal du vel snart over i 2.trimester. Håper du klarer slappe litt bedre av da.

Er det ikke sånn at sjangsen for at det skal gå bra med deg er ganske stor nå? Eller er det flere "farer" pga hormonnivået ditt?

 

Håper alt er bra med deg og den lille. Jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra dette her kjære deg!

 

Ønsker deg fremdeles lykke til!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. Jeg er i måren når jeg står opp 10+5. Jeg harikke blød på 4 dager nå, så håper det er bra. Skal på UL i uke 13, viss alt ser bra ut da, så tor jeg kanskje at jeg kommer til å slappe mer av da. Akoratt nå tenker jeg en del på at kanskje ikke babyen min lever inni der. Det er ikke noe grunn til at den ikke skal det, men har vel en tendens til å tenke negativt siden jeg ikke kommer til å takkle det særlig bra viss det går galt.

 

Kjenner også nå at jeg blir mer og mer redd for å miste den lille inni meg. Men snart skal jeg på UL som jeg sa, er det bra da, så skal jeg prøve så godt jeg kan å kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt at du er redd. Det var jeg også denne gangen, for jeg hadde jo akkurat opplevd å miste. Jeg forstår at du nok er enda mer redd, siden ting er som de er med deg...

 

Men har du vurdert å kjøpe babywatcher? En sånn liten ul-maskin man kan høre hjertet til babyen med. Den koster 1100kr tror jeg. En venninne av meg kjøpte en sånn, så jeg hørte hjertet til den lille inni magen min allerede da jeg var 9 uker på vei. I bruksannvisningen står det at den kan brukes fra uke12, så det er ikke alle som høre det så tidlig, men det er i alle fall mulig. Det hadde jo vært betryggende for deg å kunne sjekke babyen din når du er så redd...

 

10+5 ja, da er du over de verste ukene, og du kommer nok til å slappe av enda mer når du er komt til 12:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den høres jo fin ut, men tror at viss jeg ikke hører det så kommer jeg til å bli veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig stressa. Er typisk meg. Jeg vil vel egentlig berre ha denne babyen i armene mine, kunne godt tenkt meg å berre hoppe over hele graviditeten, har ventet lenge nok på dette barnet. Men vi får vel berre håpe det går fint, da blir jeg enormt glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal nok få oppleve det. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Du har all rett til å være så redd, og det er nok sant som du sier, at den maskinen kanskje bare hadde stresset deg mer.

 

Snart er du over i 2.trimester, og der går tiden fortere enn i 1.trim. Og vips så kommer babyen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...