Lykkelig mamma... Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Sitat fra nettet: "Disse lekene selger mest i Oslos største leketøyskjede Fetter Klovn (Ni butikker i Oslo-området). Jenter: Baby Born babydukke Furby (elektronisk kjæledyr) Lekekjøkken (Fisher Price) Bilsete for dukker (Brio)" Ergo må de selge dette lekekjøkkenet hos Fetter Klovn! Adressene deres er: * Fetter Klovn Vinterbro, Sjøskogenv. 7, 1407 VINTERBRO Tlf: 64978649 * Fetter Klovn Cc Vest AS Tlf: 22731777 * Fetter Klovn Aker Brygge Stranden 3 , 0250 OSLO Tlf: 22838330 * Fetter Klovn GlasMagasinet Tlf: 22908750 Så da håper jeg det blir kjøkken på Lille om kun kort tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 11. juni 2006 #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Så snilt av deg! Som du ser av en annen tråd her har vi fått tak ik lekekjøkken. Jeg tror også at jeg har vært innom samme side som du fant dette på under min jakt på lekekjøkken. Tebkte at de måtte jo ha når det lå på topp over solgte produkter...men neida. Ikke på CC vest eller Aker Brygge i alle fall. Lurer på om de hadde på Glassmagasinet...men der var det mye dyrere...... Takk likevel. Koselig at du vil hjelpe oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Dette er vel ikke så aktuelt for Yaddaline (lang unna), men kanskje for andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå