Doubichou Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Endelig er sommeren kommet, det er sol og 30°c her! Herlig! I morgen er det strandbesoek og solslikking paa programmet ... men saa har jeg jo noen tvil da. Jeg var hvit som snoe gjennom hele mitt foerste svangerskap, da jeg holdt meg unna sola fordi jeg har blitt fortalt at man kan faa "brune flekker" paa hudet som aldri gaar bort etterpaa! Jeg har lyst paa litt sommerbrune bein og litt friskere hud i ansiktet ... og kjenner ikke jeg orker aa vaere saa standhaftig denne gangen. Hvor mange av dere skyr sola som pesten under svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei! Jeg har ikke tenkt å sky sola, men kommer til å følge disse rådene: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/du_k an_sole_deg_ogs_n_r_du_er_gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er gartner og jobber ute hele dagen. Skyr ikke sola, men ligger ikke stille og soler meg så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2006 #4 Del Skrevet 11. juni 2006 Så lenge du bruker god solfaktor og ikke overdriver så kan du godt nyte sola selv om du er gravid Vær litt ekstra oppmerksom på pigmentflekker, men ikke alle får dette så du kan godt være heldig og bli både brun og fin uten flekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. juni 2006 Takk for tipsene! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå