Kaja_2013? Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei:) Jeg leste inne her et sted om en som var gravid og hadde vært på apoteket for å få babypakke. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå har jeg funnet ut hva dette var, dersom flere vil vite: Apotekets Babypakke er et gratis tilbud til alle gravide og nybakte foreldre. Pakkens innhold er utviklet og sammensatt av apoteket og andre eksperter innen spedbarnspleie. Bestill Apotekets Babypakke i dag - Hent den fra og med 3 måneder før termin til 3 måneder etter at barnet er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja jeg vet... på pampers siden.. men kan man bestille allerede nå? får jo ikke hentet den før tre mnd før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2006 Det vet jeg ikke, men det har vel ikke så mye hensikt å bestille nå når man uansett ikke kan få den før 3-måneder før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. juni 2006 #5 Del Skrevet 11. juni 2006 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=PAMPERS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå