nicco Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Først den beste: Snakket med en litt eldre dame jeg kjenner fra bygda her en dag, og hun lurte på om vi ikke skulle ha flere barn. Faktisk 4 stk. som har spurt om det siste uka! Jeg sa som jeg pleier, at jeg begynner å bli gammel, og at vi får se. Hun spurte hvor gammel jeg var, og når jeg sa 42, svarte hun at jeg i alle fall ikke trengte å tenke på å å slutte før jeg var 47. Hun mente det var mer normalt. Vokste jo litt på den komentaren, da. Så i går var jeg hos frisøren. En ung jente klipte meg, og lurte på om vi hadde planer for sommerferien. Jeg gikk i korte trekk inn på noen av planene, hvorpå dama sa: du er vel så gammel du, at det er vel ingen av ungene som vil være med på ferie lenger. De har vel kanskje egen familie allerede.(...og du er vel ikke kjønnsmoden ennå?) Ble litt satt ut der gitt. Fortalte at minstemann til nå var 2 år og da tror jeg hun forsto at hun var litt på jordet. Men hun var flink til å klippe i alle fall. Hun skal dessuten være glad for at tanta ikke hadde dukket opp ennå, ellers kan det hende jeg hadde sagt noe av det jeg tenkte!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5318725-har-to-sm%C3%A5-episoder-jeg-m%C3%A5-fortelle-om/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 Likte best den første historien ja.. Det er jo alltid så godt å høre at en fortsatt ikke er så gammel.., og skikkelig nedtur med det motsatte. Den unge frisøren din lærte nok sikkert noe av dette, får vi håpe... nemlig at en skal være forsiktig med slike uttalelser. Jeg var i syden rett før jul i fjor, jeg og mannen min og ett vennepar. Der ble venninna mi spurt om hun var moren min.. Det syns jeg var kjempepinlig, og utrolig ekkelt. Mannen som sa det lusket seg fort vekk derifra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5318725-har-to-sm%C3%A5-episoder-jeg-m%C3%A5-fortelle-om/#findComment-5319396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå