Gå til innhold

Oktober: Da var det over..

Anbefalte innlegg

Da var jeg kommet hjem fra sykehuset.. infeksjonen har nesten gitt seg, får gå på antibiotikatabletter en ukes tid. De har enda ikke funnet ut hvilken type bakterier det var, men får vel vite det etterhvert..

Er ufattelig trist å allerede ha født og begravd sitt første barn, men holder motet oppe, og håper virkelig at dere andre slipper å gjennomgå det samme!!

Og til alle: Ikke vent med å oppsøke lege hvis dere kjenner dere har vondt i magen eller hva som helst!!!!

ønsker dere alle en fortsatt god og gravid sommer!

*Sov godt lille Nikolai*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5318610-oktober-da-var-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufattelig å forstå for oss som ikke har opplevd noe lignene. Masse medfølelse sender jeg over til deg og dine.

Takk for ønske om en god sommer til oss andre, stort at du kan tenke på oss andre i en slik situasjon. Ønsker deg en fin sommer tross det triste og at du klarer å bearbeide dette og finne igjen meningen med livet etter det meningsløse det er å miste et barn.

Annonse

Det var kjempetrist å høre om den lille gutten din. Det finnes ikke noe verre en å miste barnet sitt og sorgen over det barnet vil alltid være der.. Vil også anbefale deg www.englesiden.com

Det er ett veldig fint lukket forum for oss som har mistet ett eller flere barn.

Klem fra Hanne som oxo er englemamma til en liten jente :)

Hei hei

Naar jeg leste innlegget ditt, ble jeg sittende med en flashback folelse fra vaar tragiske dag i Desember da vi mistet vaar lille Jonathan. Da var vi i uke 25 og fremdeles vet ingen hvorfor det skjedde.

Jeg vil ogsaa henge meg paa oppfordringen din- om du har smerter i magen eller andre ting skulle gi deg en folelse, for meg var det at alle mine symptomer bare forsvant over natten, og det jeg ansaa som normalt for lillegutt sitt moenster i magen bare uteble, ikke sitt hjemme og sats paa at det gaar bra..bedre aa lope en ekstra gang til lege/jordmor eller sykehus enn aa bekymre seg, forhaapentligvis, uten grunn.

Jeg foler virkelig med deg Spindel. Det er godt aa hoere at du holder motet oppe. En stor klem til deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...