Gå til innhold

Flere som kjeder seg ikveld???

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på jobb (hjelpepleier på sykehjem) og da jeg kom hjem til tomt hus, var hele leiligheta bomba. Hadde håpa at sambo skulle rydde mens jeg var på jobb. Men, neeida. Så kom sambo hjem, med hodepine. Han tok et par paracet og slokna på sofaen. Så her sitter jeg. Og det er kjedelig!! Og jeg skal værtfall ikke rydde!! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5318336-flere-som-kjeder-seg-ikveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he da er vi fler som kjeder oss!

ikke noe på tv så jeg tror faktisk at jeg skal gå og legge meg tidlig i dag!

deilig det også men skjer ikke så ofte!

hehe

tror jeg her ikm nå i disse dager men merker ikke noe! (uregelmessig)

orker ikke og tenke på det men tanken ulmer i minne hele tiden!

Jeg kjeder meg også...

Er alene hjemme, og på tv er det bare fotball. Men det er en film på NRK kl 23.40 som jeg tror er bra. Lurer bare på om jeg orker å vente så lenge, sovner nok lenge før det hvis det ikke skjer noe gøy snart.....

Ja så fryktelig kjedelig på tv ikveld. Var nede på narvesen ista for å se etter film å leie, men så ikke noe spennende.

Noen som har en film å anbefale??

Ikm å disse dager ja, spennende!;) Lenge siden du hadde tanta sist da? Ja tanken blir liggende i bakhodet uansett. Denne mnd SKAL jeg prøve å ikke å tenke så mye på det, har brukt så alt for mye penger på tester siste mnd'ene. ;)

Annonse

hehe det eneste fornuftige jeg har og komme med av råd er og enten fiffe opp (rengjøre. rydde) huset/ leiligheten eller og rett og slett gå og legge seg til og sove!

noe jeg skal gjøre straks.... sovealtså! huset står her i morra også og rotet også....ingen som tar det for meg!

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...