Gå til innhold

Jyllandspiger - kan vi få til et treff???

pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

hei Pippi.

Det er visst ikke bare deg som er treig i disse sommertider. Jeg har termin i desember.

August ja, det er jo ikke lenge til. Lykke til med siste del av svangerskapet.

har selv bodd 4 år i Århus før jeg fikk jobb i Sønderborg og savner byen skikkelig. Det kan hende vi flytter tilbake dit. Det avhenger om vi får jobb der oppe.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei, hei... jeg heter Cia, og er fra Oslo, Norge, men bosatt i Kolding

Ser det er en liten stund siden du la inn innlegget ditt... og håper du/dere har lykkes med å kanskje blitt gravide:o) Jeg er er selv i samme situasjon, men `"storken" lar nok vente på seg. "Storken" vår holder til i Odense, men vi selv bor i Kolding. Jeg leste at du bodde i nærheten av Kolding, dersom du ønsker kontakt med en i samme situasjon hadde det vært hyggelig om vi evt. kunne være med på noen av treffene sammen en eller annen gang. Vi, min samboer og jeg flyttet til Kolding 1. juli 2006, og er relativt nye i byen. Vi er begge i arbeid i Kolding, og grunnen til at vi flyttet var at min samboer ble forespurt overflytting fra Oslo. Jeg arbeider foreløpig som vertinne på Jensens Bøfhus.. Håper å høre fra deg eller andre norske "piger" i Danmark:o)

Ha en fin dag videre...

Mvh

Ciap

Til Anonym..

Som "bor ikke så langt fra Kolding"

Hei, hei... jeg heter Cia, og er fra Oslo, Norge, men bosatt i Kolding

Ser det er en liten stund siden du la inn innlegget ditt... og håper du/dere har lykkes med å kanskje blitt gravide:o) Jeg er er selv i samme situasjon, men `"storken" lar nok vente på seg. "Storken" vår holder til i Odense, men vi selv bor i Kolding. Jeg leste at du bodde i nærheten av Kolding, dersom du ønsker kontakt med en i samme situasjon hadde det vært hyggelig om vi evt. kunne være med på noen av treffene sammen en eller annen gang. Vi, min samboer og jeg flyttet til Kolding 1. juli 2006, og er relativt nye i byen. Vi er begge i arbeid i Kolding, og grunnen til at vi flyttet var at min samboer ble forespurt overflytting fra Oslo. Jeg arbeider foreløpig som vertinne på Jensens Bøfhus.. Håper å høre fra deg eller andre norske "piger" i Danmark:o)

Ha en fin dag videre...

Mvh

Ciap

Hej Fru Rasmussen

Så har min lille pige kommet til verden :)

Ja hun er min første. Lærer litt hver dag må jeg si. Hun er da stort sett veldig lett å ha med å gjøre bortsett fra noen skriketurer hvor min samboer kommer til å kalle henne "lille osama".

Jeg har bodd i Århus i ca tre år (var 6 mnd i praktik i Norge).

Hvordan står det til med deg?

hei Pippi78.

Gratulerer så mye med den lille jenta. Kom hun på terminen eller?

Jeg har det bra bortsett fra en urinveisinfeksjon som gjør skikkelig vondt om for tiden. Ellers er alt bra. Begynner å føle meg skikkelig feit nå. Er i 25. uke så det er jo ikke så rart.

Lykke til med den lille.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...