Gå til innhold

Trenger ideer til bursdag for 2 åring :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

feiret to års dagen til sønnen i dag, Vi grilla pølser, hadde mufffins sjokoladekake og bløtkake. Pynta bordet med morsomme asjetter , hatter fløyter ol. var ute hele tiden så de bada i et lite basseng.. Hadde ikke godte poser men satte fre godis til de i hagen på et egt barne bord .Det var utrolig stas. Hadde ingen leker de hadde nok med hverandre....

Hei. Vi grillet pølser vi. Hadde bare bakt en sjokolade kake. De var ikke så interessert i å spise. Jeg hadde dekket på bordet med morosomme glass og asjetter. Vi hadde ikke noen leker. De klarte seg veldig fint selv. Vi hadde ikke noe godte poser. Jeg tror jeg heller ville ha skjært opp litt frukt på et fat, som de bare kunne forskyne seg av i sommer varmen. :)

Lykke til!

Hva med å henge opp en rekke ballonger på kryss og tvers på en snor. Så kan de få i oppgave å ta disse ned og så sparke og kaste ballongene rundt? Blåse / fange sopebobler er også gøy. Når de er så unge trenger man egentlig ikke så mye dill og dall. Dette med ballongene var stor stas hos oss.

Vi hadde bare en sjokoladekake. Pølser eller hamburgere er alltid stas som varm mat. Hos oss var det ikke noe godteposer, men det sto fremme boller med potetgull og annet godt som frukt ferdig skåret opp osv.

Vi hadde ikke noen leker.

Kaker går det lite av (men vi hadde noen av de). Men potetskruer, og litt annet godteri (vi hadde ikke sjokolade- det blir så grisete), rosiner og slikt fikk de i hver sin pose. Det var stas.

Og så kjøpte vi kjempepraktiske glass med sugerør og lokk på Europris, som nesten er umulig å søle med. Vanlig sugerør oppi glass "bikker" lett når barn sitter lavt på voksen-stoler.

Små ispinner er også greit (de store smelter før en får spist opp), og frukt.

Vi hadde ikke varm mat, men det kommer litt an på når på dagen en har det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...