Gå til innhold

Noen Baby-Comp brukere her??? Hjelp!


Snart mamma til tre!

Anbefalte innlegg

Har nå brukt Baby-Comp som prevansjon i nesten fire måneder (har en gutt på snart 6 mnd) og så...plutselig på dag 25 i syklusen min blinker rødt, gult og grønt etter hverandre, det samme skjer på dag 26! Så forteller maskinen meg at befruktningen fant sted den 01.06, kjønnsprognosen kommer opp og terminen blinker!!! Holy Moly! Kom som lyn fra klar himmel dette! Totalt uventet!! Tok en graviditets-test i går som var negativ, det samme var den jeg tok i mårrest. Men "maskinen" blinker som bare det!

Vel, det blir ihvertfall liv i gården om dette stemmer! Minsten fyller snart 6 mnd! Shit... :)

 

Noen med erfaringer?????

Syklusene mine varierer fra 21 til 29 dager, er i dag på dag 26...

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis lysene blinker etter hverandre så indikerer den at sex har klaffet med EL.

Blinker lysene samtidig (etter 14-15 dager etter EL) så er det mulig svangerskap.

Står lysene stille og lyser 18 dager etter EL så er det bekreftelse av graviditet....

 

Jeg fikk de diskolysene hver måned på at sex klaffet med EL - men ikke var gravid. Før i 4 pp da hadde det klaffet.

 

Maskinen din vil alltid beregne og gi en ca. termin og når tid dette evt. skjedde - men det betyr ikke at du har blitt gravid.

Men så har folk blitt lett gravide, rett etter dem har født.

 

Du får se hva som skjer om noen dager - om du får mens.

Lykke til uansett !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster ble gravid ved å bruke Baby-Comp, det var ikke planlagt så hun fikk seg litt av et sjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...