Gå til innhold

Tør ikke teste.....

Anbefalte innlegg

Er i 10 PP og var hos akumunktør for første gang for noen uker siden. Tanta er ikke kommet ennå, var forventet forrige lørdag, altså 7 dager siden!!!! Føler heller ikke at den er på vei, har ikke ømme bryster eller spotting. Jeg tør heller ikke å ta en graviditetstest i fare for å bli skuffet. Vil heller leve med usikkerheten (hvor rart er det....?).

Tør ikke tenke på at det kanskje er min tur denne gangen. Har gitt opp håpet etter så lang tid med prøving.

Skal man kjenne noen symptomer på et så tidlig stadiet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5318096-t%C3%B8r-ikke-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror nok jeg hadde tatt en test, for å slippe å leve i uvisse! Kan jo hende el ble utsatt! Har du el testa eller tempa?

Er du sikker på når IKM var? Kansje det har noe med at du var hos akupunktør..

Ønsker deg lykke til uansett! Håper spiren sitter!

Har heller ikke testet de siste månedene, blir så skuffa ved neg at det er bedre å leve med et lite håp..:)

Flere sier de får symptomer før IKM, med de fleste symptomer er jo skremmende like tr.

Får håpe spira di sitter, masse lykke til!!!!:)

Annonse

Jeg skal teste i morgen tidlig....forventet tanten forrige fredag jeg! Har heller ingen symptomer enda selv....kanskje litt små murringer i magen, men de pleier alltid å komme når jeg får mensen! Går og krysser fingrer og tær jeg nå, er så spent!

Lykke til til deg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...