Gå til innhold

November: Sliter MYE med deperisjoner!!!


Tvinna84

Anbefalte innlegg

Hei,er en jente på 22år,gravid for første gang 17uker på vei. Bor sammen med barnefaren.

Men jeg sliter så mye med deprisjoner at det er helt for jævli!!

Jeg har så sinnsykt lav selvtillit, jeg hater å se meg selv i speilet og skjønner ikke hvorfor han vil ha meg. Jeg er slem mot han i ordbruk,men mener ikke NOE med det!! Please dere andre jeg trenger noen gode råd... Vet ikke hva jeg skal gjøre!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har du slitt med disse tankene lenge?

Har du noen å snakke med om dette? Snakker du og samboeren din om hvordan du føler deg? Kanskje du kan ta det opp med legen og så kan han/hun evt hjelpe deg videre slik at du får profesjonell hjelp??

 

Det er jo helt klart at du trenger hjelp til å komme deg ut av depresjonen og det er jo trist om det skal ødelegge forholdet ditt. Dette skal jo være en flott tid, der dere koser dere sammen og nyter magen som vokser og kontakten med den lille inni deg.

 

Håper det ordner seg for deg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal snakke med fastlegen din eller den du går til nå under graviditeten. Be om å bli henvist til en spesialist - psykolog eller psykiater. Depresjoner er ikke noe å spøke med - uansett om man er gravid eller ei. Men det finnes hjelp for deg, så ikke gå og slit med dette alene! Kjæresten din, venner og familie kan støtte deg, men ofte trenger man mer profesjonell hjelp. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede vært hos jordmor for å bestille time hos pshykolog, men det er så lang vente tid. HAr en god uke hvor alt blir glemt,og så blir det tre vonde uker igjen. Snakker med dette til kjæresten min,og han prøver å forstå så godt han bare kan,men forstår at det kan bli slitsomt for han også. Ganske fortivelende....

 

 

Takker pent for alle svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...