Gå til innhold

Thale & Lille Spire!!


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvordan går det med eksamenslesingen - er du fortsatt like trøtt?

 

Her begynner det å bli ganske håpløst, trøtt som en dupp alltid. Og når jeg klarer å holde meg våken klarer jeg ikke tenke på stort annet enn den lille spiren..

Gleder meg så utrolig til litt ferie nå - da kan vi tenke så mye vi bare vil på de lille spirene våre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

Uff, ja jeg er fortsatt like trøtt, he he... eksamen om 3 dager....Men har ingen andre symptomer da, verken kvalme eller ømme bryster. Er 6+1 i dag, du da? Har bestilt time til lege, skal når jeg er nesten 12+ 5. Da kommer jeg til å kreve at hun skal sjekke fosterlyden også.. he he :-)

 

Gleder meg også til ferien, men skal jobbe 80 % så blir ikke så mye fri.. men men. Klarer ikke konsentrere meg om å lese, bare tenker baby, termin, babyutstyr, ultralyd, leser i gravid-bøker og tenker på alt annet enn eksamen... :-) Gleder meg til å være 8 uker på vei, da tror jeg jeg vil føle meg litt mer trygg.

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 eller 4+3 (litt forskjellig på babyverden og fertilityfriend..).

Jeg er veldig trøtt og slapp, men et annet symptom som har blitt virkelig plagsomt de to siste dagene er at jeg kjenner lukt mye bedre. Klarer nesten ikke å sitte på lesesalen fordi de lukter SÅ parfyme eller svette av folk at jeg holder på å brekke meg. Dette har jeg aldri lagt merke til før. Ellers er det bare småting, men føler meg egentlig ikke så veldig gravid. Måtte jo selvfølgelig ta den siste testen jeg hadde i dag, har testet en del ganger nå. Blir like glad hver gang når den viser positiv:)

 

Jeg får ikke vært på kontroll før i uke 12 jeg heller, de tok ikke inn folk før i uke 10 på skolen og da er jeg borte - lenge å vente synes jeg...

 

Skal ha ferie en uke før jeg begynner å jobbe. Da skal jeg jobbe 100 % i 5 uker før jeg begynner på skolen igjen 1.august.

 

Er stort sett ikke noe annet en baby i hodet mitt heller - skulle ønske jeg kunne hatt eksamen om graviditet i stedet:) I går kom jeg hjem fra skolen ca. 19.30 og skulle være flink å lese for så å legge meg tidlig. Hva gjorde jeg? Surfet på BIM og annen gravid-info til kl 01.30! Håpløst, all selvdisiplin som jeg alltid har hatt så mye av har bare flakset bort...

 

Har du fortalt det til noen ennå?

Jeg har så utrolig lyst til det, men føler at det er vel tidlig. Gleder meg bare helt utrolig til å fortelle mamma at hun skal bli bestemor! Hun har bursdag den 14.06 og kan ikke tenke meg mer perfekt bursdagsgave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ja luktesansen blir helt fenomenal når man er gravid, har fått det jeg også :-) Tenkte faktisk jeg skulle kjøpe meg et par gravi-tester til, bare for å se at de blir positiv liksom.... he he :-)

Jeg skal ha ferie i 2 uker, reiser til Frankrike 21. juni. Med småen og spiren :-)

Til jul var jeg såååå flink å lese til eksamen, fikk B. Denne gangen har jeg lest mer på bim enn i bøkene... kjenner igjen det der surfesyndromet ja... huff, tenker alltid, bare en halvtime til.... også blir det mange timer :-)

Vi har bare fortalt det til søsteren min og søstrene til samboeren min. Også har vi fortalt det til moren til samboeren min. Du er heldig som har en mor som blir glad over nyheten, min mor kommer til å klikke i vinkel... hun sier hele tiden at jeg kan bare prøve meg å bli gravid igjen før jeg er ferdig med studiene.... uff... gruer meg skikkelig til å si det, men har funnet ut at onsdag, etter eksamen, da skal jeg si det.... hun kommer til å besvime... helt seriøst! Ja,ja, den tid den sorg... he he :-)

Hvis jeg visste min mor kom til å bli glad så hadde jeg lett sagt det på bursdagen henns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...