Gå til innhold

YES!! Endelig fikk jeg også se en POSITIV test:-))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Dette har jeg ventet lenge på:-) Endelig lyste det et klart kryss mot oss, jeg kan ikke helt tro det er sant.

7 mnd tok det oss etter SA`n.

Denne mnd har vi hatt minimalt med sex og ikke tenkt på babylaging. Tenk at det som skjer det skjer. Så det er ikke alltid masse sex er nødvendig.

Så nå forlater jeg dere og lister meg inn på 1 tri.

Takk for en utrolig fin tid her inne.

Sender dere masse babystøv***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til videre jenter, stå på!!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye......Jeg har også testet positivt denne mnd, er så glad:)))))))))))))))))))

Det rare med meg er at jeg har ikke hatt symtomer idet hele tatt, men så viste det seg å være en spire der likevel...

Lykke til, ses på 1 trimester..

Klemmer

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Ååååå- jenta mi :)

Det var det jeg visste!! Det hjalp å få en liten kosehund å konsentrere seg om se :))

Så utrolig fortjent snuppa..Nå gleder jeg meg- tror vi rekker å være litt sammen på 2 trimester..

gjett hva vi skal chatte om på msn fremover a?? hehe, baby,baby og atter baby :)

Kjempeklem og kos fra Liv Carina :))

KOS deg masse med spiren snuppa mi:))

Tuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle gratulasjonene jenter, ja nå skal jeg kose meg og ta det med ro:-)

Ønsker dere alle sammen lykke til og håper jeg ser mange av dere inne på 1 tri snart:-) Masse masse masse lykke til!!

Ikke gi opp, det gjorde nemlig ikke jeg.

stooooooooooor klem til dere alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...