Gå til innhold

Trosset min største skrekk i dag!!!

Anbefalte innlegg

Min store fobi her i livet er meitemarker!!! Jepp... det høres rart ut, men så lenge jeg kan huske har dette vesenet skremt livskiten ut av meg. Det er så ille at hvis jeg skulle komme til å tråkke på en så svimer jeg av. Har flere hjernerystelser bak meg fra barneårene da det var veldig festlig å legge mark i håret mitt :) Svimte som regel av og slo hodet i steiner, lekestativ og det som måtte være i nærheten.

Til og med blomsterjord har jeg unngått. Men nå som vi har fått leilighet med hage og greier må vi jo ha ett blomsterbed! Plantet i kasser for en stund siden og var helt nervevrak etterpå... enda det ikke finnes mark der :)

Men jeg har gravd opp det gamle bedet (var stort sett bare sand der) og siden jeg ikke fant noe mark da så ville jeg plante blomster selv.

Var på plantasjen og kjøpte jord og blomster og satte i gang.

Sambo måtte sitte ute og passe på hvis jeg skulle svime av :)Høres litt teit ut, men er man redd så ER man redd...

Nå står bedet klart og ble kjempefint!!! Var ikke så ille som jeg trudde bare jeg kom igang og følte meg sikker på ikke møte på no mark.

Er bare SÅ stolt nå!! Og kjempeskjelven.. hehe men jeg klarte det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5317335-trosset-min-st%C3%B8rste-skrekk-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe ja vi får nå se om det skjer da. Tenkte jeg skulle lære opp lillegull til at meitemarker er farlige :) neida det kan vi jo ikke da. Men det hadde vert fint å bli kvitt skrekken. Jobber i barnehage og har fått med meg at mark er spennende.

Men det er flere dyktige terapauter som har gitt meg opp så det spørs da... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...