Elvedatter Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 *Buhuuuuu* HUN er tilbake...... den forferdelige RØDE tanta.... Åååååååååh, hadde ikke savnet henne nei.... Det var så deilig å være kvitt henne, hun glimret med sitt fravær i 1og1/4 år.... Nå er den heksa tilbake.... *snufs snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 så kjedelig! har enda ikke fått besøk, og kan ikke si det er ett besøk jeg gleder meg til nei,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Del Skrevet 10. juni 2006 Hæææ? Har dere ikke fått igjen mens?? Huff, hatt den 2 ganger alt jeg!! USJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 Så kjedelig !!! Her ble spiral satt inn med en gang og har bare hatt småblødninger. Kjempedeilig å ikke ha mens. Håper jeg slipper skikkelige blødninger før spiralen skal ut igjen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 10. juni 2006 #5 Del Skrevet 10. juni 2006 huff ja! akkurat ferdig med første runde jeg. Kan ikke si jubelen sto i taket her nei....hadde håpet å slippe unna ei stund til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 11. juni 2006 #6 Del Skrevet 11. juni 2006 er det en mulighet? har også satt inn spiral, og har ikke hatt noe som helst antydning til mens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #7 Del Skrevet 11. juni 2006 Usj. Ekle tante rød!!! Holde seg vekke en god stund til Har ikke fått den tilbake enda, og håper det blir lenge til! Frykter den kommer om ikke så lenge, siden han spiser middag og grøt nå. Får nyte det mens jeg kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 11. juni 2006 #8 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg fikk ihvertall beskjed når jeg satte inn spiralen at hvis jeg var heldig så slapp jeg helt unna mensen. Nå fullammer jeg imidlertid enda (masse nattpupp også) så det er kanskje med på å bidra... ..nei vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå