Gå til innhold

Til oss som har sluttet å røyke i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet å røyke med en gang testen var positiv, og den eneste måten å klare det på var å tenke på det som en pause... Suget er fortsatt her etter 7 uker, selv om eg ikke røykte masse før! Har lovet meg selv at når jeg er ferdig å amme kan eg få røyke til eg stuper (håpet er jo at da skal jeg ikke ha lyst på...)

Jeg skal IKKE begynne:) Har ingen planer om det hvertfall! Ville jo slutte å røyke før jeg var gravid også, men hadde ingen motivasjon.Jeg sa til samboer: "Når jeg blir gravid, så slutter jeg på dagen".Og når testen var poitiv sluttet jeg på dagen. Nå blir jeg kvalm av røyklukt, frister ikke i det hele tatt!

Det er jo ganske lenge til noen av oss her får baby, så jeg er sikker på at røyksuget deres har gitt seg til da :) Stå på:)

Jeg har aldri hatt lyst til å slutte å røyke jeg...... Men ALLTID sagt at den dagen jeg blir gravid..... som alle andre sier...

Nå er det snart 2 mnd siden siste røyk..... Ronja du har vel 2 mnd dag i disse dager du???? :-)

Tror eneste grunnen til at jeg holder ut er at jeg kaller det en pause jeg også! :-) Har vel egentlig ingen fysisk trang til røyk, det er mer den psykologiske biten som er ille. Spesielt hvis hormonene gjør meg litt trist innimellom. Da hadde det vært godt med en røyk. Men pokker heller, ikke nå!! :-)

Desverre liker jeg røyklukta jeg da! Var hos ei venninne i stad. Vi satt ute. Tilslutt måtte jeg spørre: Skal du ikke ta en røyk????

Liker å kjenne lukta innimellom! :-)

Hehe sånn er det med meg også! Det er kanskje ekstra ille nå som det er sommer, og da hører vanligvis litt utepils og røyk til...hehe! Men jeg tenker som dere, at jeg tar dette som en pause, for det er uaktuelt for meg å røyke nå!

Da får vi inderlig håpe at vi ikke har lyst på når vi er ferdige med ruginga og amminga:-)

Annonse

Jeg gleder meg så sinnsykt til å kunne ta en øl eller et glass vin og EN RØYK igjen!!! Sluttet 1 måneds tid før jeg ble gravid, men har like lyst på både alkohol og sigaretter ennå.. En pine å ikke kunne ta en utepils!!

jeg tenker også på dette som ein pause, men håper jeg klarer å slutte for godt. Hadde vært vanskligere å slutte visst visst jeg skulle si til meg selv at jeg aldri skulle røyke mer. Jeg tror det blir vanskelig å holde seg når jeg er på fest, men d er nå langt fram i tid.

Synst vi er flinke jeg.

Vi er kjempe flinke!!! Men det er vanskelig nå som det er sol og sommer!! Så jeg tenker problemet kommer neste vår jeg! :-) Uff.............

Føler liksom ikke at jeg har slutta for MIN skyld, og da er det kanskje mye enklere å begynne igjen.......... vi får se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...