Gå til innhold

synes nesten det er litt forskjells behandlinger

Anbefalte innlegg

når det gjelder klær til de små....

Skulle kjøpe sommertøy til gutten min i dag,men fant jo nesten ikke noe:(

mens det i jenta avdelingen var det både,kjoler,bodyer,hatter osv.i mengder....

var jo såvidt jeg fant 4 forskjellig bodyer i kortarmet til han jo....

Huff,ble nesten deppa av åshoppe jo....

Fortsetter under...

Helt enig! Har en sønn selv, og greier faktisk å styre meg i butikkene pga at jeg sjelden finner noe fint. Men det er jo noen bra nettsteder, da! Litt dyrere bare. Har fått mye og kjøpt mye billig frem til nå, og nå er han 8 mnd, men når han blir litt eldre kan jeg kjøpe litt dyrere, for da vokser han jo ikke SÅ raskt.

Ei som jobber i en barnetøy-forretning, sa at de kjøpte inn nesten alt av guttetøy og litt av jentetøyet som de hadde å velge i. Det er vel kjedligere å lage guttetøy...

Annonse

men selv om utvalget til jente er mye bedre så betyr det ikke at det er gode og praktisk plagg likevel. Tar vel ikke i om jeg sier at omtrent 80 prosent av det man kan kjøpe til jenter er mer i veien enn til nytte?'

Vi trodde også vi skulle ha gutt og når jeg tittet på gutteklær før jeg fødte var det i og for seg et godt utvalg. Og når jeg skulle kjøpe en gave til ei venninne som fikk en gutt her for ikke så lenge siden hadde jeg skikkelig problemer med å velge hva jeg skulle kjøpe - synes det var mye fint og ikke minst, det meste var praktiske klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...