Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg har vært innom her nå, og lurer derfor veldig hvordan det går med deg?

Selv har jeg det ganske bra. Tenker fortsatt masse på at jeg fortsatt ikke er gravid. Vi ønske jo oss så veldig en til.....

Vi venter til høsten før vi går i gang igjen. vet ikke når ennå, men mest sannsynlig i oktober.

Spent på å høre hvordan det går med deg.

mange klemmer fra

Fortsetter under...

Så utrolig hyggelig - får helt klump i halsen og tårer i øynene jeg. Har hoppet over hele testen i dag da jeg nok fikk mensen i går, altfor kraftig til å være en festeblødning. Så slik gikk det.

Da prøver vi med Pergotime en gang eller to før vi prøver et fryseforsøk ( har jo ikke gode erfaringer med det....)Skal ringe legen imorgen for å spørre om ikke det er en grei vei å gå. Da får jeg svaret på at blodprøven er negativ også. Svømmerene til mannen var mye bedre nå enn tidligere, så med litt god "tilrettelegging" med eggløsning - kanskje vi klarer det umulige....... de har jo hele tiden sagt at det er den eneste svakheten de finner.

Så trist at du sliter ennå, men det er jo ikke så lenge siden og sånn som vi sliter med å bli gravide er det ikke rart at det tar på litt ekstra når drømmen brister. Ta deg den tiden du trenger du Marimarei.

Vi får høres. Kos deg i sommer så kommer vi sterkere tilbake til høsten.

klem

Nei nå ble jeg veldig lei meg, gikk det ikke denne gangen heller. Fy søren så dårlig gjort det er at det ikke skal kunne klaffe igjen.

Men en vakker dag så gjør det nok det for oss begge, det må vi tro på.

Godt at du er optimist, kan jo fint hende at dere klarer dere på egenhånd. Man må jo gjøre noen forsøk på det.

Vi får høres ja, lykke til fremover.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...