Gå til innhold

tantebesøk i hele helga

Anbefalte innlegg

og noen dager utover i neste uke. Det er ikke mye trivelig. Hu kom i går og ga meg fryktelig vondt i magen. Kjentes ut som om hu reiv og sleit i de vitale deler der nede. Jeg er heldigvis bedre idag.

Det ble en koselig fest igår forresten. Så koselig å tenne bål å nippe til vin i fjæra. Vell nippe var kanskje ikke riktig ord. Jeg klarte å sette til livs hele flaska jeg. Været var også ganske bra med oppholdsvær og helt ok temp.

Sov forresten litt dårlig i natt. Det kom ristninger både nordifra og sørifra. Dere må da sove om natta vet dere. Går da ikke an å holde på slik hele natta....:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5317100-tantebes%C3%B8k-i-hele-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjente du det.....Ojda. Får håpe at det blir med denne pp!

Jeg hadde heldigvis sendt ut syvdagersvarsel, for vi må nok til pers noen dager til.

Har akkurat oppdaget at kaninene vår har har vært sammen uten lov....En hun og en ukastrert hann......Ja, ja. Det kan bli søte nøster her mao. Hannen skal kastreres på tirsdag, han MÅTTE vel bare få realisert seg selv først. Fortsatt god helg. Håper dere får sove i kveld.

Akkurat nå er jeg faktisk misunnelig på deg martine! Jeg hadde ikm på torsdag og har fremdeles ikke sett noe til tanta. Kanskje hun har tatt feil av bussene og endt opp et annet sted? Frustrerende å gå slik i alle fall. Du kan jo bare begynne å prøve igjen, mens jeg ikke vet noen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...