Gå til innhold

Kan baby på 6 mnd. 'spise' vannmelon?

Anbefalte innlegg

Føler meg litt uviten her..

Hun fikk smake for noen dager siden, og syns den var super å suge på. Fikk ingen allergisk reaksjon som jeg kunne merke.

Er dette dumt? Hun har ikke fått siden, men 'maser' når vi spiser - tenkte kanskje det kunne være godt i varmen...? For liten eller?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg leste litt om den fruktdingsen nå.......lurer veldig på å kjøpe den (gutten min er sååå småspist)

Er det noen som har prøvd den eller vet om den er å få kjøpt i noen norske butikker eller har prøvd å bestille direkte?

har nå lest at ulike typer melon kan gi luftsmerter når man ammer - så da kan det vel gjøre det når du gir det til barna også...?

Ellers kan man jo gi "fast føde" fra de er 6 måneder - så hvorfor ikke - bare pass på at de ikke setter klomper i halsen... Skummelt...

Jeg har gitt jenta mi vannmelon flere ganger, å hun har ikke reagert på det. Men sist når hun fikk så greide hun å "bite" av en liten bit.Heldigvis greide jeg å få den ut av munnen, men det var skummelt;( Hun har ikke fått vannmelon siden da, litt dumt for hun elsker det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...