Gå til innhold

28.juni blir jeg mamma for andre gang!

Anbefalte innlegg

Da blir det keisersnitt denne gangen også. Så rart og tenke på at jeg blir mamma om 17 dager. Men samtidig så skal det bli så godt for nå ser beina mine ut som oppblåste ballonger. Drikker vel tre fire liter vann om dagen så helt utrolig at jeg ser slik ut, men...

Jeg elsker også varmen og da, men blir slitsomt med så mye vann i beina.

Vil ønske alle lykke til! Samme hvordan babyen kommer ut!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5316991-28juni-blir-jeg-mamma-for-andre-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh du er heldig som har en dato og se frem til. Er ikke så kjekt m KS kanskje, men... jeg gruer meg slik at jeg faktisk ville valgt KS hvis jeg kunne. Andregangs vet jo hva man går til... (selv om jeg hadde det LETT og d hele var over på 2,5time sist.... uuuuuææææ) Masse lykke til i hvertfall!!!

Takk takk. Jeg vet jo hva jeg går til nå og siden jeg hadde ks sist også.Men det som plager meg emst med ks er at bedøvelsen bruker så lang tid på å slippe ut av kroppen min så jeg blir liggende så lenge på overvåking og det er ikke noe kjekt i det hele tatt.

Man får på en måte ikke den kontakten med barnet som man vil få ellers. Men gikk greit med amming og alt sist så jeg krysser fingrern for det denne gangen også.

Lykke til du også! Det går så bra!

Annonse

Har hørt om de som har vært på beina etter tre fire timer, men vet ikke riktig hva som er normalt jeg. Når jeg først kom meg på beina var jeg kjempefin form, men det er nok veldig individuelt.. Jeg lå i senga kanskje et døgn før kom meg i dusjen. Etter det var jeg toppform. Natta etter har jeg erfaring med at man bør spørre om smertestillende før man sovner for jeg våknet med skikkelige smerter, så det skal jeg ikke denne gangen.

Hei

Jeg har fått velge selv etter en del samtaler med sykehuset. Utviklet HELLP forrige gang og ble ikke tatt alvorlig på sykehuset.

Så som en kombinasjon av dårlig kommunikasjon med helsepersonell og kort tid siden forrige snitt( 15 mnd ) og mye smerter som som har gjort at vi er redd for at jeg skal få HELLP igjen skal jeg nå ha snitt 12 dager før termin.

( dette var kort varianten av historien, men kjapt oppsummert er deet slik )

Du da ?

Og ja, er helt topp når det gjelder planlegging og barnevakt :) Syns det er veldig OK siden verken jeg eller sambo er herfra og lillegutt er kun 15 mnd.

Klem

Jeg er litt misfoster innvendig :o)

Jeg har hjerteformet livmor så er det noe feil på nyrene mine og urinveiene.

Man blir liksom frarøvet noe når man ikke kan føde normalt, men nå tror jeg ikke at jeg har tenkt å få flere heller da :o)

Jeg føler meg ikke frarøvet noe, men det er nok sikkert fordi jeg har valgt det selv.

Sist så valgte jeg ikke selv, men da var jeg så syk at det var helt greit. Skjønte jo at han måtte ut.....

Jeg må nok innrømme at jeg håper på en nr. 3 også,og må nok da ha KS da også. De fleste steder vil de ikke gjennomføre vaginal fødsel etter 2 KS.

Men kan leve med det. Må tenke på fordelene som f.eks at man har en dato, slipper overtid osv.

Klem

Annonse

Ja, klart det er fordeler med KS. Var egentlig ikke det jeg tenkte på med nummer tre, men jeg har hatt et ganske tungt svangerskap og kan ikke tro jeg orker å komme meg gjennom det igjen med to andre. :o)

Selv om jeg kommer nok til å tenke tanken etter hvert :o)

Hadde man bare sluppet unna disse 9 månedene. :o)

Masse lykke til til deg på tirsdag da. Kos deg masse med den lille!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...