Gå til innhold

Hva er favorittretten deres?? (kjeder meg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fløtegratinerte poteter med masse hvitløk og noe kjøtt... Sammen med stekte maiskorn og kålstrimler (med marinade)...

Nypoteter med smør og kokt kål er også kjempesmaskens (sammen med noe kjøtt igjen da)

;o)

Annonse

Hehe detter var et supert innlegg:-)

Jeg har en super favoritt som tar max 15 min....

Jeg skjærer biff i strimler og steker det, mens jeg venter på at det ska blir ferdig koker jeg yasminris og lager en salat. Når biffen er klar heller jeg oppi et glass med salsa saus( jeg bruker hot ). Server med creme fresh og dressing til...... MEGET godt....

God morgen alle sammen. Min store favoritt er paella ala min kjäre. Og Kreeps, jumjum, det er godt det. Åh, nå fikk jeg lyst på det. Men i kveld blir det grillet kyllingfilet, hjemmelaget potetsalat på balsamicoeddik og salat. Enkelt og godt:-)

nam nam... her var d mange som var flink å lage mat! Biff, ovnstekte poteter og salat er favoritten min også...

Men sånn ellers, når man er sulten og d ikke er tid for middag er d noe som er enkelt og godt:

ost, skinke, krydder, ketchup og to skiver = smørbrød som du steker i VAFFELJERNET! åh.. d er så godt.. definitivt frokosten min i dag også.

og ha på litt ekstra ost, da tyter det ut..namnamnam :-)

vi må jo ha litt kalsium;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...