Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag kom mensen, på rd16 (men jeg forsto det i går) så da er det vel over for denne gangen også. Skulle ønske jeg visste hva som har gått galt denne gangen men det får jeg jo aldri vite. Kanskje de fragmenterte eggene var for dårlige. Men de sa på klinikken at dette sikkert kom til å skje neste gang også, så jeg holder på å gi opp håpet.

Det som er litt rart er at jeg testet i går morges og den var svak positiv. Men jeg hadde allerede spotting da så. Noen som har opplevd det, eller som har noen ide om hva det kan være?

Hei Mallen, så at det ikke hadde gått bra med deg heller, det var dumt, jeg har også fått ny tid i slutten av august.

Er kjempe lei meg jeg, tungt dette, og tiden går og går.....

Prøver å trøste med med at det er jo ikke så mange som klarer det på første forsøk,men dere andre har jo bra egg, ååååååå!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5316954-over-for-meg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei konemor76,

Er du sikker at det var mensen som kom, og ikke den type blødninger som er normale i starten av et sv skap. Festeblødninger evt annet????? I og med at du tross alt testet positivt.............

Jeg fikk og mensen denne uken, rd 13. Det var en nedtur. Hadde litt tro på dette, selv om eggene jeg fikk satt inn kun hadde delt seg i to, men det har jo blitt barn av slike egg før, så hvorfor ikke nå??

Dette var mitt første forsøk også. Har heldigvis 2 igjen. Det skal nok lykkes for oss også til slutt. Det er sjelden å lykkes på første forsøk, det er derfor vi har 3 å gå på. Som en annen skrev i et innlegg her, kroppen vet jo ikke helt hva som skjer. Kanskje den er mer med på notene neste gang, og skjønner hva som står på, og samarbeider litt mer.

Dette er urettferdig. Jeg er og nedfor og deppa idag. Gråter en skvett nå og da. Det tærer litt på forholdet og attpåtil. Jeg tar dette tyngre enn mannen. (han har jo to fra før, så han skjønner ikke helt problemet, i tillegg er han mann.............)

Nei vennen, vi lykkes nok til slutt. Vi må aldri slutte å være optimistiske. Nå kan vi kose oss med hvitvin og reker i sommer. Slipper kvalme og den slags plager på det aller varmeste.

Har hørt at august er en fin måned å bli gravid i. Da kan det bli mai-barn av det. Fordelen da er at man i fremtiden kan ha barneselskaper i hagen!! Og fri HELE neste vår og sommer....... Den fineste årstiden å være nybakt mamma! Kan trille ute i fint og varmt vær. Sitte på terrassen hele dagen, mens andre må slite seg på jobb........

Fordeler med alt. Må se det positive i hver minste ting, når alt annet føles tungt og urettferdig..........

Kos deg med noe godt i glasset i kveld vennen. Det har vi fortjent.

:-)

Velkommen i klubben.

Vi for forsøke å holde motet oppe. Forstår at du er lei deg.

Jeg ville ikke teste før dagen før blodpårøve, men da var mensen så klar at det ikke var nødvendig, så jeg har ikke så mye erfaring på det.

Hvis du er født i 76, har du iallefall noen år å gå på.

Bedre lykke i august til begge oss og alle andre som må gå på en ny runde.

Takk for oppmuntrende svar.

Det er nok ikke en festeblødning jeg har, for det er vanlig mensen.

Mulig at det kan ha festet seg litt, og kroppen har begynt å produsere hormoner. Og at jeg har mistet tidlig.

For det er vel ikke mulig at et av eggene har festet seg og et kommer ut med vanlig mensen?

Uff, dette er så trist, gruer meg til jobb i morgen

Hei.

Jeg vet ikke hva som vil skje når bare ett av to egg fester seg. om det kommer blødning eller ikke. Dette var også mitt/ vårt første forsøk. Jeg fikk mens på torsdag. Da var den så kraftig, som jeg aldri før har opplevd.

Da jeg gikk på do utpå morgenen kom det ut masse blod. Masse masse masse. Det var så store mengder at det kunne se ut som to befruktede egg som kom ut igjen. Blod og klumper og all slags (uff, ekle detaljer.............) det var tydelig at eggene kom ut igjen da.

Jeg har vært sliten i helgen. Stort blodtap, reaksjoner etter mislykket ivf, småkranglet med sambo. Han skjønner ikke helt mine reaksjoner på dette. Se positivt på dette,så prøver vi igjen i august.

Det gjør jeg. Men jeg er samtidig redd for at alle tre forsøkene skal gå forbi og ingen egg skal feste seg hos meg. Litt for tidlig kanskje å bekymre seg for det, men det er nå slike tanker som melder seg. sover dårlig, i generelt litt miserabelt humør om dagen. Stakkars mann.

Jeg er slik innrettet at jeg blir i bedre humør når vi har noe konkret å forholde oss til. Så snart denne mensen er over, og det nærmer seg slutten av måneden, skal jeg ta kontakt igjen med sykehuset og avtale ny oppstart på spray. Da blir nok alt bedre skal du se.............. Nå er det tid for kaffe.

Ha en fin dag. Så følger hverandre videre i august. Da klaffer det nok for oss begge skal du se. ;-)

Kjenner meg så igjen. Jeg også ser at disse 3 forsøkene bare flyr forbi, og at vi er like langt.Ikke får vi noen egg på frys heller, som jeg har inntrykk at alle andre har. Har allerede begynt å smug-se litt på alternativer i danmark (noe mannen min ikke er så glad for, fordi han mener vi må ha tro på de siste forsøkene)

Men har på følelsen at det blir veldig vanskelig for oss pga fragmenterte egg ikke kan gjøres noe med, det sa de jo også på klinikken. Typisk at det skulle feile meg noe som ikke kan gjøres noe med!!!!

Ønsker deg lykke til videre! Og en kjempe god sommer. Glad vi skal på deilig ferie snart, blir liiitt glad av å tenke på det.

Hvilken klinikk er dere på?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...