rosa bolla Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Hei alle gravide jenter.. Lurer på en ting.. Blir plutselig så veldig hard i magen min, det gjør ikke vondt og det er ikke ubehagelig heller... jeg har hele tiden trodd at det var ungen som dyttet litt til her i magen.. kanskje pgs liten plass.. noen sier at det kan være kynnere.. Er det noen av dere som har det sllikt Har det opp til 20 ganger om dagen og da overdriver jeg ikke.. er 34+4 dager på vei.. Det sies at ungen vil feste seg i løpet av denne uken.. tror dere at jeg vil merke det?? Og en ting til... jeg kjenner liv i magen, men noen ganger så synes jeg at det er så lite og så veldig svakt.. noe å være begymmret over tro?? Takk til dere som svarer.. ha en flott lørdags kveld...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 det høres ut som kynnere du har. har det selv veldig masse. er i uke 35.... kjenner du liv er det ikke noe å bekmre seg over,men man skal kjenne liv hver dag.. magen må vel synke,så fester hodet seg. sånn var det med meg. men det er ikke alle som hodet fester seg på før fødselen er i gang.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå