Gå til innhold

herregud...blir nervevrak...:(

Anbefalte innlegg

hei..må bare dele dette med noen...

jeg har en bror som jeg valgt å ikke ha kontakt med fordi han har dolket meg i ryggen opptil flere ganger,og nå får han ikke flere sjanser... men han respekterer ikke d...driver å ringer hele tiden og legger igjen beskjeder på tlf.svareren...jeg tar ikke telfonen når han ringer...

men nå hadde han snakket med mamma,og sagt d at om han så skulle ty til vold så SKULLE han ha kontakt med meg og ungen min...:( når han fikk nyss i at jeg har født,så skulle han komme på sjukehuset og lage et helvete hadde han sagt t mamma...jeg blir så redd...kan han skade meg og ungen min?min egen bror?

Nå er jeg alene hjemme(sambo er bortreist) og jeg har låst alle dører og tør ikke gå ut...:( har bare lyst å sette meg ned å grine...vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg velger å være anonym...men kan jo si at jeg er 19 år og 36 uker på vei...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5316755-herregudblir-nervevrak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, dette hørtes ikke bra ut. Var vel ikke du som hadde solgt ei bil til broren din eller noe, og ikke fått alle pengene for den, etc? Uansett, bror eller ikke - anmeld han for trusler. Og hvorfor skal han absolutt ha kontakt med deg og barnet ditt? Er han syk eller noe? Og hva sier din mor som tydeligvis kjenner situasjonen til dette? Ønsker deg lykke til, og håper det ordner seg, men dette kan du ikke finne deg i. Hvor gammel er han forresten?

Dette hørtes ikke så greit ut nei. Som du sier så vil du ikke ha kontakt med han, så det beste vil være å anmelde han for trusler, og evt få gitt ham besøksforbud, for om han da kommer i nærheten er det bare å melde fra så kommer politiet å henter ham. Du skal ikke utsettes for et slikt stress, er ikke godt for deg og da heller ikke forden lille i magen.

Ønsker deg lykke til videre, og håper det roer seg, ellers er det bare å anmelde han!

Bor moren din såpass nærme at du enten kan være der eller hun hos deg i kveld, da? Siden hun kjenner situasjonen og vet hva han har sagt, liksom. Da slipper du å innvolere noen andre...

Eller kanskje du har ei venninne som kunne komme en tur, så du ikke er alene.

Han vil jo sikkert ikke gjøre deg noe vondt, men det er jo ikke så greit å sitte og tenke på det, så du burde sørge for litt adspredelse.

Broren din har et kontrollbehov sikkert ikke bare på deg men på hele familien og grunnene kan sikkert være mange og han driver sikkert et liv han ikke er lykkelig med, MEN han kommer til å fortsette med trusler til noen stopper han og tar dem på alvor. Derfor hadde jeg ringt politiet og spurt den om hvordan du skal forholde deg i en sådan situasjon og om de anbefaler deg å anmelde saken, for å få slutt på tøvet!

Hadde du ikke vært redd han og truslene hadde du heller ikke skrevet inn her til oss. Her hjelper det ikke å være lojal mot broren sin, så ring politiet slik at dere er trygge! Der er nok av vold i dette samfunnet mot mor og spesielt barn.

Annonse

han er 25 år...han har problemer med alkoholen,slik som pappa...

vet ikke helt hvorfor han absolutt skal ha kontakt med meg og ungen....kan nesten tro at han er syk,..=/...

mamma er bortreist hun også..men jeg har en annen bror som ikke bor så langt i fra meg,han skal komme å være her til sambo kommer hjem i mårra...:)

d kan jo selfølgelig bare være ord,men han er truendes til d meste når han drikker da...

mamma sier at hvis han ringer noe mer så skal jeg ringe politiet og be de ta en telefon til han...han er kjent hos politiet siden han har gjort mye rart i årene som har gått...

får se hvordan d utvikler seg...ingen får skade lille prinsen min ivertfall...

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...