Gå til innhold

Ikke plass til mat??


21.april

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5+6 og allerede begynner jeg å få mage. Jeg har alltid hatt flat mage men nå "henger" den liksom litt. Når jeg spiser kjennes det ut som det blir for trangt og det er ubehagelig å bevege seg etterpå. Skal det være slik så tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det er nok god plass til mat der nede... *ler*

Føler det litt på samme måte, blir kvalm etter jeg har spist og får ikke ned halvparten av det jeg spiste før. Samboeren min sier jeg må spise, spiser jo for to nå ;o) Men blir liksom stappt og mett i magen før middagen er servert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede en serioes bul paa magen (10 uker etter siste mensen, vet ikke helt hvordan man teller jeg), det begynner aa bli vanskelig aa skjule dette her!

Det foeles ut som om magesekken allerede er blitt sammentrykket, jeg spiser ikke halvparten av det jeg spiser til vanlig og etterpaa kjennes det ut som om jeg har spist en hel okse!

Har en smaarolling paa 2.5 aar, og jeg husker da jeg var gravid paa slutten med han, at magesekken ble presset oppover liksom og var plaget med sure oppsteot og saanne ting, men jeg fikk ikke mage foer i 4. mnd og var laaaangt mindre kvalm enn det jeg er naa! Saa ingen svangerskap ligner vel egentlig, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...