Storebror til to :) Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg skal ut ikvell sammen med noen venninder. Di vet ikke at jeg er gravid, og jeg må finne på noe lurt å si for å slippe å drikke... Men kan jeg bli me ut på byen, der det er høy musikk å masse folk, eller bør jeg si at jeg er trett og reise hjem når vorspielet er slutt????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 Du kan jo si at du går på pencilin og ikke kan drikke av den grunn.Jeg synes du burde være med jeg.Hvis du orker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2006 Jada orker jør jeg, men var redd det kanskje ikke var bra for lille nurket ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva som skulle være farlig med å gå på byn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå