Baremeg Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Min lille jente på 11 mnd har i det siste begynt å spise mye mindre enn før.ser ut som hun er lei av grøt selv om vi prøver mange forskjellige typer. så jeg lurer på hvor mye,hva og hvor ofte spiser deres babiser?
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Gutten min er bare 10 mnd og 12 dager da, men svarer likevel jeg. =) Kl 08-09: 260 ml mme Kl 12: En porsjon grøt + vann Kl 16: Ett middagsglass + vann Kl 19: En porsjon grøt, et halvt glass fruktpurre + vann (eller av og til lettmelk) Tulla di da? Er hun fornøyd så er det sikkert bra.... =) Av og til synes jeg at småen her spiser lite, men han legger kjempegodt på seg etter min mening. Går opp jevnt og fint hele tiden. Nå er han 76,5 cm og 9,4 kg.
Baremeg Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2006 Hun virker blid og fornøyd, men jeg er vel litt sånn panikkmenneske. Spiser hun lite en dag så bekymrer jeg meg for det. Hun er ikke så lang da. på 10 mnd kontrollen var hun 71,5 cm og 8.4 kg. ja ja... må nok prøve å ikke stresse med det. Det er mitt første barn og da er man nok bekymret for ting og tang.
Rosa* Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Jenta mi er litt over 11 mnd, og har aldri vært en storspiser inntil vi startet med brødskiver. Det fallt tydligvis i smak og det går mye i nam-nam Hun spiser regelmessig, og dette er hva hun ca spiser i løpet av en dag: frokost: brødskive® og utvanna eplejuice lunsj: brødskiver og utvanna eplejuice og frukt middag: middagsglass eller hjemmelaget, vann og frukt kvelds: grøt, vann og ca 180 ml mme Innimellom spiser hun frukt mellom måltidene og vann når hun vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå