Duddlidu Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Hei! Vil bare skryte av og vise frem gullet mitt! Synes han er verdens fineste! http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/419856 Håper noen har lyst til å se! Hilsen meg
PinkBaby♡ Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Så fine bilder, det er sikkert morsomt å ha 3D bilder. Har bare vanlig ul bilder jeg da, men så utrolig fint å ha.
guita Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 oj, så stor og velutvikla han så ut! Kjempefin hvor langt var du på vei da bildene ble tatt?
Henriette84* Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 *ååå* så utrolig fine bilder!! jeg skal på 3d ultralyd neste uke,gleder meg jo så mye mer når jeg så bildene dine da! så kos:) vet ikke kjønnet heller,så det blir spennende! hvor tok du 3d ultralyd??
Duddlidu Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2006 Hei! Tok 3d ultralyd på Nøtterøy, de er veldig flinke der og tar seg god tid til å forklare og få fine bilder. Får også med alt hjem på dvd.. og bilder da seff. koster 750 kr. Var helt fantastisk flott å se han blir helt rørt når jeg ser på bildene, hihi, skal bli moro å treffe han i september.
Duddlidu Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2006 Hei! I følge ultralyden på sykehuset var jeg 25+5 når jeg var på nøtterøy, men han veide litt over kilo'n, så han på nøtterøy mente jeg burde argumentere med sykehuset om å flytte terminen noen dager. Kan jo stemme med at symfysemålene mine er litt i overkant store også. Han mente at gutten min var rundt 27 uker. Regner med at han kommer når han er ferdig uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå