Gå til innhold

dna-test...(hjemmetest)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette synes jeg hørtes vanvittig "lugubert" ut.. Men så er jeg kanskje litt som ha posten-reklame-mannen..Nja, skeptisk=)

Det er jo en grunn til at det er veldig strenge regler for dna-testing, det skal jo være hundre prosent sikkert at det er riktig person som blir testet og sånn.. Det er mye lov-greier om hvem som kan utføre testene osv.

Og som du sier; er jo mye penger om det ikke funker...

Den har vi faktisk kjøpt til samboeren min. Han bestilte en såkalt halvsøskentest,for å finne ut om han hadde en halvbror. Testen er egentlig grei den,men hadde nok valgt rettsmed.inst. hvis vi skulle valgt idag. Prøven sendes til usa,og skal ta 2-3 uker. Våres tok 5 uker,og svaret kommer på engelsk. Vi bet 3600 for den. På rettsm.inst. ville det kostet 2800. Svaret vi fikk var positivt med forbehold om ditten og datten. Så for å være 100% sikker ble vi anbefalt en annen test som kostet 4400 kr. Stod ingenting om dette da vi bestilte. Trodde vi skulle få enten ja eller nei svar med en gang. Så ltså ikke helt fornøyd. Du bestiller gjennom et norsk firma da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...